Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Proszę o pomoc konsultanta allegro.przesyłka nie została odemnie odebrana w dniu dzisiejszym.numer zamówienia-e5fa4c90-b636-11ef-86e8-7d4dc0ac211a
Na czym ma polegać owa pomoc bo konsultant tu zajrzy I spyta o to samo
Chodzi mi o to ,że kurier nie odebrał odemnie paczki UPS.Zamówiłam podjazd.Dzwoniłam do UPS dlaczego kurier nie zabrał paczki,to powiedzieli,że to sprawa allegro bo poszło przez Allegro Smart.Więc dlatego pytam.
@Ewa-Shop-PL to zamówienie będziemy mogli wykluczyć z jakości Twojej sprzedaży dopiero jak termin na nadanie minie, czyli najwcześniej jutro. Dlatego skontaktuj się proszę z nami ponownie właśnie jutro.
Dziś też kurier nie przyjechał po to zamówienie.e5fa4c90-b636-11ef-86e8-7d4dc0ac211a.Mam też następne przez UPS i wątpię żeby przyjechali.
mam pytanie czy jak zamówiłam podjazd i skoro On nie przyjeżdza to mogę zawieżć paczki do punktu i nadać?
@Ewa-Shop-PL Brak podjazdu kuriera One najlepiej zgłaszać na infolinii, pod numerem 616 306 886. Przekazałam Twoje zgłoszenie do odpowiedniego zespołu. Poprosiłam również o wykluczenie zamówienia z jakości sprzedaży.