Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry,
W wyniku wypadku przeleżałem prawie miesiąc w szpitalu. Spadła moja jakość sprzedaży, dostałem 4 negatywy. Allegro nałożyło na mnie blokadę sprzedaży. Było też parę dyskusji (towar nie wysłany w terminie). Zostały one rozwiązane itp.
Napisałem zgłoszenie jak wygląda sprawa odblokowania sprzedaży. Zgłoszenie wisi jus 4 dzień bez żadnego odzewu. Złożyłem nawet drugie powołując się na to pierwotne również cisza.
Allegro wymaga od nas odpowiedzi w ciągu 24 godzin. A jakie ma swoje "standardy jakości"?
Aby wymagać od kogoś sugerowałbym dać dobry przykład i zacząć od siebie.
Może tu znajdę kompetentna osobę, która będzie w stanie odpowiedzieć na mój ticket.
Bo na razie wygląda to niestety słabo. Wymagająca od klientów zacznijcie od siebie....
@telkom_info_pl allegro deklaruje szybką odpowiedź na zgłoszenia sprzedawców posiadających status SS także zapewne sobie poczekasz , przykro ,że spotkała Cię taka sytuacja , ale jesteś przedsiębiorcą i musisz na takie wypadki zaplanować wyjście awaryjne .
Odpowiedź: Odpowiadamy w "kolejności zgłoszeń"
Działu bezpieczeństwa nawet batem nie pogonisz . Postaraj się załatwić temat z tymi negatywami ,wytłumacz sytuację kupującym ,przeproś a następnie poproś o anulowanie negatywów. Statystyki się poprawią to może i dział bezpieczeństwa zrozumie że wypadki chodzą po ludziach i każdego może spotkać taka przykra sytuacja .
Dzień dobry @telkom_info_pl! Przykro mi z powodu blokady konta i trudnej sytuacji, jednak odpowiedzi może udzielić tylko Dział bezpieczeństwa. Otrzymałeś od nas odpowiedź w sprawie nr 34832442, 23 lipca.
Ograniczenia zostały nałożone ze względu na brak odpowiedzi w dyskusji. Ta sprawa została już wyjaśniona, ale zostały jeszcze inne otwarte dyskusje, konieczne jest wyjaśnienie zgłaszanych w nich problemów, a następnie ponowny kontakt w sprawie nr 34832442.