Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam,
Jestem początkującym sprzedawcom. Miałam wystawiony produkt, który był chińczykiem. Tworząc ofertę nie wspomniałam ani w treści oferty, ani w tytule ani w parametrach o macierzystej firmie, która sprzedaje podobne produkty. Wiedziłam, że tak nie wolno. Mimo to firma macierzysta, która jest chyba oficjalnym producentem tego typu produktów ma chyba wyłączność na tego typu zabawki. Uznałam, jako nieświadomy sprzedawca, że będe to sprzedawać jako osobny produkt - nie ingerujący w żadne podszywanie sie pod jaką kolwiek inna firme/marke. Jak się okazało ( najwyraźniej dystrybutor w polsce) tej macierzystej firmy zgłosił mnie do allegro. Byłam zaskoczona. Myślałam, że jak nie widnieje żadna wzmianka o tej firmie w ofercie od A do Z to, że nie będzie mój produkt powiązany z jakimś innym. W efekcie allegro nałozyło mi blokade na wystawianie ofert BEZ MARKI. Jestem w dołku... bo z jednej strony nie mogę podłączać się pod katalogi z marka ( wiadomo, że właściciele będą zgłaszać) sama próbując stworzyć markę swoich produktów też nie mogę, bo teraz Allegro sam sobie wybiera z kim chce wejść w porozumienie w Strefie MAREK....a podłączanie się w katalogi, które są BEZ MARKI, MAM zablokowane...Rozmawiłam z konsultantem Allegro to jedyna "pomoc" to napisanie do firmy GLOBALNEJ maila z przeprosinami i prośbą o odwołanie mojej blokady na ALLEGRO...Serio? Oni nawet nie przeczytają mojego oficjalnego pisma a co dopiero cofną to co zaczeli ;( ...