Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry,
Wyprzedaję towar do 31.08 a we wrześniu zamykam firmę. Widzę, że komuś się to nie podoba.
Pani rozpoczęła 6 zamówień, nie opłaciła. Telefonu nie odbiera, nie odpisuje na wiadomości.
10a1d740-7d21-11f0-923a-039a83d5e912
a68fc1f0-7d20-11f0-9db9-974526861db8
8a5a8920-7d20-11f0-a508-1f26f2033b0f
6565c800-7d20-11f0-8363-894d218be451
52852b90-7d20-11f0-be96-87acb3f196df
575e3380-7c73-11f0-a407-03f857fa9001
Wszystkie zamówienia z dzisiejszego dnia. Pani jawnie blokuje sprzedaż. Proszę o jakąś reakcję.
@Syrena_zT@N_Nitka28@RaBarbar_ka@MiMary@w_kiwi @Sa_nova@la_nika@nat_not @_HolaOla_
@Madmil sprawdziłam wszystkie te zamówienia, ale nie mamy podstaw do takich wniosków i działania. Wszystkie te zamówienia mają płatność przelewem tradycyjnym, a w jego przypadku czas na księgowanie jest dłuższy niż w pozostałych szybkich płatnościach.
1 zamówienie z wczoraj. Pozostałe 5 zamówień kupowane o godz: 19:17x2, 19:18, 19:19, 19:22 to nie jest nic dziwnego, że ktoś nie kupuje w 1 zamówieniu tylko minuta po minucie? 6x płaci za wysyłkę, która w sumie kosztuje 95zł? To jest normalne?
Rozumiem, że czekamy magiczne 7 dni tak?
@Madmil zachęcam do zapoznania się z regulaminem.
Klient ma na opłacenie zamówienia zazwyczaj 7 dni, jeśli płaci metodami innymi niż przelew tradycyjny, lub 14 dni, jeśli wybierze przelew tradycyjny.
@Madmil Ja bym to olał skoro i tak wyprzedajesz i zamykasz firmę
Sprzedaj normalnie ten towar (zwiększ sobie ilość, jeżeli to ostatnie sztuki), wszyscy wiemy, że żadna kasa nie wpłynie od tej Pani a nawet jak jakimś cudem wpłynie np za 7 dni, to zwrócisz pieniądze i zaznaczysz brak produktu/produkt niedostępny.
Jeżeli pieniądze nie wpłyną, to negatywa nie możesz dostać a jak wpłyną za tydzień i da Ci jakiś negatyw za to, że nie wysłałeś, to co Ci po tym skoro i tak kończysz sprzedaż.
Skoro allegro nie chce pomóc to z cwaniakami trzeba samemu walczyć.