Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Kłaniam się nisko i dzień dobry!
Ostatnio wystawiając na aukcje Allegro Charytatywni dla Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy (Allegro dla WOŚP - 30. Finał) zauważyłem brak aktualizacji statusu przesyłki, z poziomu panelu Zamówień od kupujących. Od razu mówiąc - wszelkie paczki zostały nadane poprawnie do odbiorców, przez Orlen Paczka indywidualnie, przez formularz nadań z ich strony, i wpisane zostały numery przesyłek do Allegro. Niektóre mają status, że Odebrana, a niektóre, mimo odebrania/odbioru/nadania dalej są jako Oczekuje na nadanie. Myśląc, że błąd jakiś - postanowiłem o ponownym wpisaniu nr-ów przesyłek, niestety aktualizacja/poprawne statusy się nie pojawiły. Czy można jakoś zedytować, sprawdzić statusy przesyłek Orlen Paczka, podane przy zamówieniach i jeśli są odebrane - zmienić na Doręczona? Czy automatycznie to zmieni się lub co jakiś dzień się odnawia ten status?
Problem ten dotyczy następujących zamówień: 5033a312-8744-11ec-b4ed-4d2a243512b3 oraz 1ef82b82-8740-11ec-918a-f38709a74de2
Nie przykładaj aż takiej wagi do tych statusów. Najważniejsze jest to, co faktycznie dzieje się z przesyłką. Jeżeli towar jest nadany, odebrany, nie masz się czym przejmować. Statusy czasem bywają błędne, zmieniają się z opóźnieniem lub w ogóle się nie zmieniają.
Praktycznie każdego dnia mam kilka telefonów lub @ czemu przesyłka nie została jeszcze wysłana pomimo upływu deklarowanego czasu na wysłanie. ( kupujący kierują się widocznym dla nich statusem przesyłki ). 90% przesyłek jest wysyłane tego samego dnia, pozostałe nastepnego, i czas który powinien być użyty na poprawę jakości obsługi, np. dalsze przyspieszenia wysyłek trzeba poświęcić na uprzejme poinformowanie kupującego że przesyłka od 2 dni leży w punkcie odbioru i czeka na podjęcie. W innym razie kupujący napiszę że " chamski sprzedający nie odpowiada na pytania " ( autentyczne ) Podobnie jest z przesyłaniem numerów przesyłek. Nie wiem czy to kupjący tacy nie kumaci, czy faktycznie Allegro nie wysyła tych numerów przesyłek.
@Client:91897978, statusy przesyłki potwierdzamy u przewoźników, którzy są z nami zintegrowani. Listę zintegrowanych przewoźników znajdziesz tutaj. Poprosiłam o weryfikację Twojej sprawy. Wrócę do Ciebie z odpowiedzią, gdy tylko dowiem się czegoś więcej.
Kłaniam się jeszcze raz nisko.
Czy już coś wiadomo na temat tych statusów przesyłek, z którymi miałem problem? Zdaję sprawę, że odpowiedź pewnie otrzymałbym, ale wolę się upewnić.
Pozdrawiam.
@Client:91897978, cześć 🙂 Niestety, nie dostałam jeszcze odpowiedzi, natomiast przypomniałam się w Twojej sprawie. Muszę Cię prosić o jeszcze trochę cierpliwości...
@Client:91897978, dziękuję za Twoją cierpliwość. Otrzymałam informację, że jeden ze statusów nie został zaktualizowany w systemie, bo podano prywatny adres mejlowy, a w drugim może to wynikać z nieprawidłowo przekazanego zamaskowanego adresu mejlowego. Więcej na temat poprawnie przekazanego adresu mejlowego znajdziesz w tym artykule.
Natomiast oba wskazane zamówienia zostały odebrane przez kupujących.