anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 
owocowyraj
#9 Pomysłodawca#

witam serdecznie prosze o pomoc bo juz zgłupiałem próbując to przejsc

Jestem rolnikiem na allegro sprzedaje tylko sezonowo owoce niszowe nalewkarskie  zbliza sie sezon i jak co roku chciałem wystawic oferty.

W jaki sposób mam miec 25 %  produktów połączonych  z EAN skoro sprzedaje  np teraz młode pędy sosny na allegro  przeciez taki produkt nie ma ean 

 

oznacz moderatorów
12 ODPOWIEDZI 12
konto zamknięte
Nie dotyczy

@owocowyraj najlepiej zadaj to pytanie w tym wątku https://spolecznosc.allegro.pl/t5/spotkania-z-ekspertami-allegro/7-04-zapytaj-eksperta-produktyzacja...

ale jak znam Allegro, to powiedzą ci, żebyś wykupił sobie pakiet kodów EAN. Ale warto sprawdzić, może pojawiło się jakieś alternatywne rozwiązanie. 🙂

oznacz moderatorów
LEW433
#21 Demiurg#

@owocowyraj Możesz taki kod kupić: https://www.gs1pl.org/

oznacz moderatorów
DECO-MASTER
#15 Entuzjasta#

Alternatywne rozwiązanie, to "spadaj z alległo"

oznacz moderatorów
mr_oma
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@owocowyraj, odpowiedzi @konto zamknięte oraz @LEW433 są jak najbardziej zasadne. Możesz również rozważyć sprzedaż na Allegro Lokalnie. 😊 Nie ma tam konieczności uzupełniania wielu parametrów, których wymagamy na Allegro. 

   Maja
   Moderatorka


   _____________
   Daj znać, co myślisz o Allegro Gadane i wypełnij ankietę! 🙂
oznacz moderatorów
owocowyraj
#9 Pomysłodawca#

moze i chętnie bym wykupił ale odrazu przy rejestracji potrzebny jest regon  firmy której nie posiadam , bez sensu   na allegro mam konto firma jako działąlnosc rolnicza  500 pozytywów a sprzedawac nie moge nie przemyslane to wszytsko

oznacz moderatorów
DECO-MASTER
#15 Entuzjasta#

Konstrukcja tego forum nie  pozwala na wiele.

W tej sprawie proponuję pozew zbiorowy. podstawy prawne są jasne.

Jetem tutaj:[edycja]

oznacz moderatorów
DECO-MASTER
#15 Entuzjasta#

Pozew zbiorowy: [edycja]

oznacz moderatorów
DECO-MASTER