Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
witam serdecznie prosze o pomoc bo juz zgłupiałem próbując to przejsc
Jestem rolnikiem na allegro sprzedaje tylko sezonowo owoce niszowe nalewkarskie zbliza sie sezon i jak co roku chciałem wystawic oferty.
W jaki sposób mam miec 25 % produktów połączonych z EAN skoro sprzedaje np teraz młode pędy sosny na allegro przeciez taki produkt nie ma ean
@owocowyraj najlepiej zadaj to pytanie w tym wątku https://spolecznosc.allegro.pl/t5/spotkania-z-ekspertami-allegro/7-04-zapytaj-eksperta-produktyzacja...
ale jak znam Allegro, to powiedzą ci, żebyś wykupił sobie pakiet kodów EAN. Ale warto sprawdzić, może pojawiło się jakieś alternatywne rozwiązanie. 🙂
@owocowyraj Możesz taki kod kupić: https://www.gs1pl.org/
Alternatywne rozwiązanie, to "spadaj z alległo"
@owocowyraj, odpowiedzi @konto zamknięte oraz @LEW433 są jak najbardziej zasadne. Możesz również rozważyć sprzedaż na Allegro Lokalnie. 😊 Nie ma tam konieczności uzupełniania wielu parametrów, których wymagamy na Allegro.
moze i chętnie bym wykupił ale odrazu przy rejestracji potrzebny jest regon firmy której nie posiadam , bez sensu na allegro mam konto firma jako działąlnosc rolnicza 500 pozytywów a sprzedawac nie moge nie przemyslane to wszytsko
Konstrukcja tego forum nie pozwala na wiele.
W tej sprawie proponuję pozew zbiorowy. podstawy prawne są jasne.
Jetem tutaj:[edycja]
Pozew zbiorowy: [edycja]
Wszystko jasne. jak wyżej. Adres wycięty, słowa kluczowe to **piiip**i. Pewnie też wicięte.
Ostatni raz w tym "czymś" się wypowiadam.
Jeszcze raz. Wyłączcie to wyskakujące okienko, bo na prawdę nie chcecie wiedzieć, co o was myślę.