anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Brak kontaktu oraz zapłaty za wygraną licytacje

PajaczekPL94
#7 Wielbiciel#

Witam

Mam pytanie dotyczące licytacji. Wystawiłem używaną konsolę Nintendo Switch na licytację na zwykłym Allegro jako osoba fizyczna. Zwycięzca licytacji od 3 dni nie opłacił zamówienia ani nie wybrał sposobu wysyłki. Próbuje się z nim kontaktować czy to mailowo czy też telefonicznie, ale nie ma żadnego odzewu, chociaż widać że na konto Allegro loguję się regularnie. 

Czy po 7 dniach od zakończenia licytacji i nie opłaceniu towaru zamówienie zostanie automatycznie anulowane?

Czy sam mogę anulować to zamówienie? Ponieważ po tym co widzę na Allegro oraz na konkurencyjnym portalu na o szkoda nerwów na użeranie się z ludźmi i chcę sprzedać konsole w lombardzie.

Czy dostanę zwrot prowizji oraz promowania? Bo wydałem tak naprawdę 40 zł na promowanie a kupujący wylicytował, nie płaci i wszelkie próby kontaktu są bezskuteczne. Czy Allegro może dać mu jakieś upomnienie? 

Nr zamówienia 0e1ed520-949e-11ef-b74b-8989ba46f13d

oznacz moderatorów
10 ODPOWIEDZI 10

LEW433
#21 Demiurg#

Ale ile ma czasu na opłacenie? 14dni.

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

lub 7dni.

oznacz moderatorów

PajaczekPL94
#7 Wielbiciel#

Z regulaminu ma chyba 14 dni przelewem tradycyjnym albo 7 dni innymi sposobami prlatnosci. Ale chyba wypada napisać czy zapłaci albo nie, a nie marnuje mój czas i jeszcze blokuje mi sprzedaż przedmiotu. A widać że się loguję to tak ciężko napisać że rezygnuję. 

A mogę sam anulować tą sprzedaż?

oznacz moderatorów

Sa_nova
Moderatorka
Moderatorka

@PajaczekPL94 kupujący ma 14 dni na opłacenie licytacji (jeśli wybierze przelew tradycyjny) lub 7 dni (jeśli zdecyduje się na płatność blik, kartą lub szybkim przelewem). Jeżeli kupujący nie ureguluje płatności w tym czasie, to automatycznie anulujemy to zamówienie. 

Widzę, że w tej sprawie zgłosiłeś się do nas mailowo, dlatego proszę zaczekaj na odpowiedź doradcy w zgłoszeniu o numerze 45765222. 

oznacz moderatorów

PajaczekPL94
#7 Wielbiciel#

Chodzi o to, że chciałem szybko przed świętami załatwić sprawę sprzedaży konsoli. Trochę nie rozumiem po co licytować skoro się nie płaci, ale już jakoś bym to przeżył gdyby kupujący napisał mi po próbach kontaktu, że rezygnuję i anulował zakup na Allegro. A tak jestem zablokowany na 14 dni. Do tego widać, że kupujący się loguję. 

Dlatego też pytam po raz kolejny czy sam mogę anulować to zamówienie? 

oznacz moderatorów

PajaczekPL94
#7 Wielbiciel#

Jeszcze mam pytanie co jeśli kupujący nie wybierze nic, ponieważ jak na razie kupujący nie wybrał żadnego sposobu płatności i formy dostawy. Zamówienie ma status nowe i wygląda na to że kupujący w ogóle nie jest nim zainteresowany. 

Ile w takim wypadku czekam na anulowanie zamówienia?

oznacz moderatorów

Sa_nova
Moderatorka
Moderatorka

@PajaczekPL94 Nie będziesz miał opcji anulowania zamówienia po swojej stronie. Jeżeli klient nie wybierze metody płatności - to zamówienie anulujemy po 7 dniach (tak jak w przypadku szybkich płatności). 

oznacz moderatorów

komis-bell
#21 Demiurg#

@Sa_nova Na zwykłym Allegro przy braku wyboru metody płatności nadal obowiązuje 30 dniowy termin na finalizację płatności i zamówienia. 🙃


Automatyczne anulowanie w ciągu 7/14 dni obowiązuje jeśli kupujący wybierze metodę płatności ale jej nie dokończy


@PajaczekPL94 @Opłaty za promowanie niestety nie odzyskasz. 
Automatyczne anulowanie nastąpi po 30 dniach - kupujący będzie mógł dokonać płatności np. 29 dnia po zakończeniu licytacji 🙉

 

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

 @PajaczekPL94 Bałagan z ta licytacja jest nadal.

oznacz moderatorów

musashi2007
#13 Ambasador#

@PajaczekPL94 
Zawsze przez przypadek konsola mogła wypaść Ci na ziemię i ekran mógł pęknąć.
Wtedy najlepiej byłoby napisać "kupującemu", że niestety konsola uległa uszkodzeniu i przepraszasz i prosisz, żeby nie robił przelewu.

oznacz moderatorów