anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Brak kontaktu z kupujcym

diuna_1
#1 Nowicjusz#

Dzień dobry, kupujący nie wpłacił kwoty za przedmiot, wysyłając prośbę o podanie mejla. Na moje pytanie o zapłatę nie odpowiada. Co mam zrobić? Jak wznowić sprzedaż tego przedmiotu?  

@ko_alka@mr_oma@la_nika@nat_not@_HolaOla_ 

Kupujący rozpoczął zakup przedmiotów. Sprawdź status sprzedaży w sekcji Zamówienia od kupujących.
11.12.2022
oznacz moderatorów
1 ODPOWIEDŹ 1

ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@diuna_1 Cześć. 🙂  W ciągu 5 dni od zakupu oferta wznowi się automatycznie. Otrzymasz powiadomienie mejlowe. 

Jeśli chcesz wznowić ofertę już teraz, możesz skorzystać z opcji "Wystaw podobne" z poziomu zakładki Zakończone ogłoszenia.

Pamiętaj proszę, że po 5 dniach od zakończenia ogłoszenia wyślemy Ci mejla zatytułowanego Kupujący nie zapłacił. Za 24h ogłoszenie będzie znów widoczne. Masz 24 godziny na decyzję – po tym czasie Twoje ogłoszenie zostanie wznowione.

Jeśli zdecydujesz się na wystawienie oferty prędzej za pomocą opcji "Wystaw podobne", to nie zapomnij wyłączyć wznowienia. 

oznacz moderatorów