anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Brak maili powiadomień zakończonych aukcjach bez sprzedaży

MAMY ROZWIĄZANIE!
centerserwis
#7 Wielbiciel#

Gdy skończy się aukcja bez sprzedaży wcześniej przychodził mail ze aukcja się zakończyła. aktualnie nic się nie dzije. Przychodzą tylko informacje o sprzedanych aukcjach. Coś się zmieniło ?

oznacz moderatorów
7 ODPOWIEDZI 7
kostas11
#21 Demiurg#


@centerserwis 

Wprowadziliśmy nowe zgody, którymi możesz zarządzać w zakładce Zgody na powiadomienia

Dziś wprowadziliśmy nowe zgody, którymi możesz zarządzać w zakładce Zgody na powiadomienia.

Co zmieniliśmy

Do tej pory była jedna zgoda na wszystkie powiadomienia o Twoich ofertach - gdy wystawisz ofertę. Teraz zastąpiliśmy ją bardziej szczegółowymi zgodami, aby ułatwić Ci dostosowanie powiadomień do Twoich potrzeb.

Nowe zgody:

  • gdy wystawisz ofertę lub ogłoszenie
  • gdy Twoja oferta lub ogłoszenie zostaną automatycznie wznowione
  • gdy Twoja oferta lub ogłoszenie zostaną zakończone.

Są one domyślnie wyłączone na Twoim koncie. Możesz to zmienić już teraz w zakładce Zgody na powiadomienia.

Co na tym zyskasz

Dzięki nowym zgodom to Ty decydujesz, które powiadomienia chcesz otrzymywać. Jeśli korzystasz z wybranych komunikatów o wystawianiu ofert - zaznacz je w zakładce Zgody na powiadomienia.

Jeśli z nich nie korzystasz - nie musisz nic robić, ponieważ wyłączyliśmy nowe zgody za Ciebie. Dzięki temu Twoja skrzynka e-mail nie będzie przepełniona powiadomieniami, które nie są Ci potrzebne. Ułatwi Ci to pracę i obsługę klientów - nie pominiesz innych ważnych maili, które od nas otrzymujesz.

Dlaczego wprowadzamy zmiany

Sprzedający informują nas, że zbyt duża liczba powiadomień mailowych utrudnia im codzienną pracę. Może to też powodować problemy z dostarczaniem ważnych maili - na przykład wiadomości od klientów czy powiadomień o wpłatach.

Wprowadzamy te zmiany, aby usprawnić komunikację między Allegro a sprzedającymi. To dopiero początek naszych prac nad powiadomieniami. W przyszłości chcemy między innymi ograniczyć ich liczbę, aby ułatwić Ci codzienną pracę. Chcemy, aby to do Ciebie należała decyzja, jakie komunikaty są Ci potrzebne do pracy.

Jakie będą kolejne kroki
  • 22 października - do tego dnia obowiązuje dotychczasowa zgoda - gdy wystawisz ofertę. Jednocześnie możesz zaznaczać nowe zgody. Po tym czasie usuniemy poprzednią zgodę z Twojego konta.
  • 23 października - od tego dnia w ustawieniach konta znajdziesz już tylko nowe zgody na powiadomienia o Twoich ofertach. Są one domyślnie wyłączone, dlatego jeśli chcesz otrzymywać wybrane powiadomienia - ustaw je już teraz w zakładce Zgody na powiadomienia.
________
Κώστας
oznacz moderatorów
Knowhere
#21 Demiurg#

@kostas11 U mnie są włączone, a i tak nie przychodzą (te o zakończeniu ofert KT, bo te o zakończeniu aukcji już docierają).

______________

"złote myśli" xyz96: "Sprzedawcy zawsze byli, są i będą moimi wrogami na AG."😄

oznacz moderatorów
malinowskalidia
#1 Nowicjusz#

U mnie są włączone, a i tak nie przychodzą. Przychodziły normalnie do wczoraj (06/29/2021).
Od dzisiaj 30/06/2021 nie przychodzą. Reszta powiadomień przychodzi normalnie. 
Na pewno nie jest to wina poczty (interia) ponieważ mój znajomy ma ten sam problem, a ma konto gmail.

oznacz moderatorów
la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@malinowskalidia czy możesz podać numer oferty, która została zakończona, a o której nie otrzymałaś powiadomienia? 

   Monika
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów
malinowskalidia
#1 Nowicjusz#

10815973728

oznacz moderatorów
la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@malinowskalidia bardzo dziękuję. Mieliśmy problemy techniczne, które są w tej chwili rozwiązywane. Jeszcze dziś te e-maile powinny wyjść, gdybyś jutro wciąż nie miała informacji o zakończeniu oferty, napisz proszę tutaj 🙂 

[UPDATE] otrzymaliśmy informację od działu techicznego. Wciąż pracują nad rozwiązaniem problemu, zidentyfikowali dlaczego e-maile nie wychodziły. Problem jest właśnie naprawiany. Do momentu wdrożenia nadal taka sytuacja będzie miała miejsce. E-maile, które nie wyszły nie zostaną już wysłane.
Jak tylko dostaniemy informację, że problem nie występuje damy tutaj znać. 

   Monika
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów
la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@malinowskalidia problem rozwiązany! Tak jak pisałam zaległe e-maile już nie dojdą, ale teraz będziesz otrzymywać powiadomienia o zakończonych ofertach, gdyby było inaczej poproszę o informację 🙂 

   Monika
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów