Witam,
Jestem początkującym sprzedawca na allegro, działam od niecałych 2 miesięcy.
Miałem wystawione na sprzedaż palenisko ogrodowe, cennik wysyłki allegro największe gabaryty - i mój błąd byłem pewien, że to będzie ok. Niestety nie mam możliwości wysłania paczki. Paczka kupiona za pobraniem, za granicę. Nie znalazłem możliwości wysłania gabarytu takiego za granicę, jedynie w Polsce.
Powiadomiłem kupującego, że nie jestem w stanie zrealizować zamówienia, pisałem SMS, wiadomości i cisza.
Niestety uciekają mi punkty codziennie za zaległa wysyłkę a kupujący nie anulowal zamówienia ..
Co ja mogę 2 tej sytuacji zrobić?
Proszę o pomoc.
@Client:37537712 Proszę, podaj numer zamówienia, o które chodzi. Na koncie, z którego piszesz, nie widzę żadnych zamówień.
Proszę
b785b410-d351-11f0-b2b6-01a7573789d7
No właśnie nie wiem czy tu pisze z prywatnego konta chyba zamiast firmowego.. eh nie ogarniam
@Client:37537712 Dopytam o możliwość wykluczenia tego zamówienia w związku z brakiem kontaktu z klientem. Wrócę tutaj z odpowiedzią.
Dziękuję bardzo, czekam na odpowiedź.
@Client:37537712 Przykro mi, możemy wykluczyć takie zamówienie wyłącznie po okazaniu ustaleń z klientem.
Rozumiem.. W takim razie będzie ono w dalszym ciągu wisieć aż klient nie anuluje tak?
Dziękuję za odpowiedź
@Client:37537712 Tak- ja niestety nie jestem w stanie anulować tego zamówienia.
@Client:37537712 sam anuluj takie zamówienie ze względu na powyższe
kupujący logując się do serwisu zaakceptował także regulamin związany z wysyłkami i dostawami towaru, jak napisała moderatorka w wątku obok "także z załącznikami"
jeden z oficjalnych sklepów allegro miał podobne problemy