Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Po wystawieniu przedmiotu na allegrolokalnie, pojawił się kupiec, który dokonał zakupu przedmiotu. Pojawiła się informacja na maila, że przedmiot został sprzedany, że zapłata się rozpoczęła i że w nastepnym mailu (gdy zapłata zakończy się) powiadomią mnie o adresie wysyłki itp. Status płatnosci: rozpoczęta wisi od wczoraj. Chciałem zapytać kupującego jak wygląda płatność z jego strony, czy wpłata tradycyjna czy to elektronicznie idzie. I gdy wpisuję treść na czacie do niego (czatuj), wyskakuje mi komunikat "Wysyłanie wiadomości dla twojego konta zostało zablokowane przez administratorów".
A niby dlaczego? Żadnych zaległości nie mam w opłatach, nie rozumiem tego zachowania ze strony administracji.
@Robertdaz57 Najprawdopodobniej to próba wyłudzenia Twoich danych . A jeżeli nie to być może kupujący ma zablokowane konto. Zapytajmy nasze miłe Panie @ko_alka @mr_oma @la_nika @nat_not @_HolaOla_
Nie wiem własnie co dalej. Aukcja wstrzymana przez to, przedmiot wpadł przez to w "zamrożenie", nic nie mogę z tym zrobić, bo nie wiem co się dzieje.
Proszę o wyjaśnienie @ko_alka @mr_oma @la_nika @nat_not @_HolaOla_
@Ziolko39 napisał(a):Najprawdopodobniej to próba wyłudzenia Twoich danych . A jeżeli nie to być może kupujący ma zablokowane konto.
Nie zgadłeś, ale próbuj dalej. Albo lepiej zacznij robić to samo, co uskutecznia twój szef - kopiuj wpisy mądrzejszych od siebie.
@Robertdaz57 Prześlij proszę zrzut ekranu z widokiem tego komunikatu.
Taki komunikat sie pojawia po probie przesłania tresci. @ko_alka @mr_oma @la_nika @nat_not @_HolaOla_
@Robertdaz57 Konsultuję tę sprawę. Kiedy dostanę odpowiedź, odezwę się ponownie.
@Robertdaz57 W tej chwili problem nie powinien już występować.