Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry,
mam zamówienie, opłacone poprawnie, dostawa wybrana Paczkomaty InPost wydaje się też prawidłowo.
Natomiast przy zamówieniu w "Akcje" nie ma wyboru "Przesyłka". Zamówienie też nie przenosi się do paczkomaty.pl. Z innymi zamówieniami nie ma problemu.
Jaki może być problem, że nie pojawia się paczkomatach.pl?
Tak, normalnie wszystko działa. Wszystkie zamówienia przenoszą się na paczkomaty.pl.
Tylko to jedno zamówienie jest problematyczne, nie przenosi się. Dodatkowo, tak jak pisałem, w zamówieniu pod "Akcje" nie ma wyboru "Przesyłka". Sa pozostałe pola wyboru jak np. "Numery przesyłek".
Podaj numer zamówienia
@ICN przycisk "przesyłka" powinien być tam widoczny i ten problem skierowaliśmy do wsparcia technicznego, żeby to rozwiązać. Natomiast nadal po przejściu do Wysyłam z Allegro zamówienie powinno być do pobrania.
Jeżeli chodzi Manager Paczek InPost to narzędzie pobiera zamówienia z tą metodą dostawy. Jeżeli chodzi o zamwienie nr. fc56b221-f042-11eb-