anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Brak możliwości wygenerowania przesyłki

ICN
#7 Wielbiciel#

Dzień dobry,

mam zamówienie, opłacone poprawnie, dostawa wybrana Paczkomaty InPost wydaje się też prawidłowo.

Natomiast przy zamówieniu w "Akcje" nie ma wyboru "Przesyłka". Zamówienie też nie przenosi się do paczkomaty.pl. Z innymi zamówieniami nie ma problemu.

Jaki może być problem, że nie pojawia się paczkomatach.pl?

 

 

oznacz moderatorów
4 ODPOWIEDZI 4

Client:44052296
#21 Demiurg#
oznacz moderatorów

ICN
#7 Wielbiciel#

Tak, normalnie wszystko działa. Wszystkie zamówienia przenoszą się na paczkomaty.pl.

Tylko to jedno zamówienie jest problematyczne, nie przenosi się. Dodatkowo, tak jak pisałem, w zamówieniu pod "Akcje" nie ma wyboru "Przesyłka". Sa pozostałe pola wyboru jak np. "Numery przesyłek".

oznacz moderatorów

Client:44052296
#21 Demiurg#

Podaj numer zamówienia

  @ko_alka @mr_oma @la_nika @nat_not @_HolaOla_   

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@ICN przycisk "przesyłka" powinien być tam widoczny i ten problem skierowaliśmy do wsparcia technicznego, żeby to rozwiązać. Natomiast nadal po przejściu do Wysyłam z Allegro zamówienie powinno być do pobrania. 

Jeżeli chodzi Manager Paczek InPost to narzędzie pobiera zamówienia z tą metodą dostawy. Jeżeli chodzi o zamwienie nr. fc56b221-f042-11eb-a1c9-1910433e3d20 to dane na jego temat są dostępne do pobrania przez API, więc jeżeli jakieś narzędzie nie chce tych danych pobrać, to jest to problem po stronie tego narzędzia. 

   Monika
   Moderatorka
oznacz moderatorów