anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Brak możliwości wypłat - opcja zablokowana

Ella46a
#7 Wielbiciel#

Dzień dobry, zgłaszam problem z zablokowaną możliwością wypłaty środków, mimo skonfigurowanej i aktywnej opcji "PayU". Status "wypłaty nieaktywne", przycisk "wypłać dostępne środki" nieaktywny. 

Zwracam się z uprzejmą prośbą o pomoc oraz wyjaśnienie zaistniałej sytuacji. 

oznacz moderatorów
13 ODPOWIEDZI 13

xyz96
#21 Demiurg#

@Ella46a Gdzie masz pieniądze, w PayU, czy w Przelewy24? Bo może musisz jeszcze aktywować Przelewy24.

Jeżeli w ogóle nie masz tam pieniędzy, to wypłaty będą zablokowane. Zostaną odblokowane po pojawieniu się środków. Jeśli masz pieniądze w PayU i nie możesz ich wypłacić, pisz tu; https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=4b9531bc-1c7f-488f-9b10-4a7888ea5bdf

oznacz moderatorów

Ella46a
#7 Wielbiciel#

Mam środki na PayU właśnie i aktywną usługę, opcja wypłaty jest zablokowana. Okej dzięki, spróbuję zatem tam napisać. 

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

@Ella46a Musisz mię środki na koncie żeby przycisk "wypłaty" był aktywny. Jeżeli masz środki to sprawdź czy środki są na PayU czy Przelewy24(a to różnica).

oznacz moderatorów

xyz96
#21 Demiurg#

😄

oznacz moderatorów

Ella46a
#7 Wielbiciel#

Mam środki na PayU 🙂 nie mogę ich wypłacić ze względu na nieaktywny przycisk wypłat i status. Na Przelewach ich nie mam. 

oznacz moderatorów

xyz96
#21 Demiurg#

@Ella46a No więc pisz do Allegro, link masz wyżej. Tutaj nie załatwisz tej sprawy.

oznacz moderatorów

Ella46a
#7 Wielbiciel#

Chciałam spróbować tutaj, czytałam wpisy innych i moderatorzy pomagali 🙂 w każdym razie dzięki za pomoc.   @nat_not @_HolaOla_  

oznacz moderatorów

mr_oma
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@Ella46a, otrzymałam informację, że aby wyjaśnić tę sytuację, powinnaś skontaktować się z nami przez ten formularz. 🙂

   Maja
   Moderatorka


   _____________
   Daj znać, co myślisz o Allegro Gadane i wypełnij ankietę! 🙂
oznacz moderatorów

Ella46a
#7 Wielbiciel#

Dziękuję bardzo za informację, napisałam tam wiadomość w związku z czym czekam cierpliwie na odpowiedź, pozdrawiam 🙂 

oznacz moderatorów

xyz96
#21 Demiurg#

@Ella46a No widzisz? Tutaj moderacja pomogła Ci tak samo, jak ja. Masz wskazany ten sam formularz do kontaktu w tej sprawie z odpowiednim działem Allegro 🙂

oznacz moderatorów

Ella46a
#7 Wielbiciel#

Widzę, sugerowałam się innymi takiego typu wpisami; nic, poszło przez formularz, dzięki za odpowiedzi i pozdrawiam 🙂 

oznacz moderatorów

Client:42080661
#1 Nowicjusz#

Otrzymałem - informację na czacie z działem "Allegro Finanse", że na moim koncie jest "blokada" - - dział "finanse" nie jest w stanie powiedzieć dlaczego taka blokada się pojawiła
- nie mowiąc juz o tym że brak jakiej kolwiek informacji dot. blokad po stronie użytkownika.

To wielkie zaskoczenie, żeby nie poinformować użytkownika o nałożonej blokadzie środków opisanych jako DOSTĘPNE DO WYPŁATY. Zdecydwanie utrudniające normalne korzystanie z serwisu i tym samym życie. 

Poprzez czat - sprawa została przekierowana ale  MAILOWO do działu "blokad" - tym samym problemu nie da się  rozwiązać poprzez czat - bo dział "blokad" nie posiada dostępu do czatu.

oznacz moderatorów

Client:42080661
#1 Nowicjusz#

Wnioskuje, że minęły 2 lata od pojawienia się wątku - nadal brak informacji po stronie użytkownika o nakładanych blokadach - to bardzo nieuczciwe podejście.

oznacz moderatorów