Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry, zgłaszam problem z zablokowaną możliwością wypłaty środków, mimo skonfigurowanej i aktywnej opcji "PayU". Status "wypłaty nieaktywne", przycisk "wypłać dostępne środki" nieaktywny.
Zwracam się z uprzejmą prośbą o pomoc oraz wyjaśnienie zaistniałej sytuacji.
@Ella46a Gdzie masz pieniądze, w PayU, czy w Przelewy24? Bo może musisz jeszcze aktywować Przelewy24.
Jeżeli w ogóle nie masz tam pieniędzy, to wypłaty będą zablokowane. Zostaną odblokowane po pojawieniu się środków. Jeśli masz pieniądze w PayU i nie możesz ich wypłacić, pisz tu; https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=4b9531bc-1c7f-488f-9b10-4a7888ea5bdf
Mam środki na PayU właśnie i aktywną usługę, opcja wypłaty jest zablokowana. Okej dzięki, spróbuję zatem tam napisać.
@Ella46a Musisz mię środki na koncie żeby przycisk "wypłaty" był aktywny. Jeżeli masz środki to sprawdź czy środki są na PayU czy Przelewy24(a to różnica).
😄
Mam środki na PayU 🙂 nie mogę ich wypłacić ze względu na nieaktywny przycisk wypłat i status. Na Przelewach ich nie mam.
@Ella46a No więc pisz do Allegro, link masz wyżej. Tutaj nie załatwisz tej sprawy.
Chciałam spróbować tutaj, czytałam wpisy innych i moderatorzy pomagali 🙂 w każdym razie dzięki za pomoc. @nat_not @_HolaOla_
@Ella46a, otrzymałam informację, że aby wyjaśnić tę sytuację, powinnaś skontaktować się z nami przez ten formularz. 🙂
Dziękuję bardzo za informację, napisałam tam wiadomość w związku z czym czekam cierpliwie na odpowiedź, pozdrawiam 🙂
@Ella46a No widzisz? Tutaj moderacja pomogła Ci tak samo, jak ja. Masz wskazany ten sam formularz do kontaktu w tej sprawie z odpowiednim działem Allegro 🙂
Widzę, sugerowałam się innymi takiego typu wpisami; nic, poszło przez formularz, dzięki za odpowiedzi i pozdrawiam 🙂
Otrzymałem - informację na czacie z działem "Allegro Finanse", że na moim koncie jest "blokada" - - dział "finanse" nie jest w stanie powiedzieć dlaczego taka blokada się pojawiła
- nie mowiąc juz o tym że brak jakiej kolwiek informacji dot. blokad po stronie użytkownika.
To wielkie zaskoczenie, żeby nie poinformować użytkownika o nałożonej blokadzie środków opisanych jako DOSTĘPNE DO WYPŁATY. Zdecydwanie utrudniające normalne korzystanie z serwisu i tym samym życie.
Poprzez czat - sprawa została przekierowana ale MAILOWO do działu "blokad" - tym samym problemu nie da się rozwiązać poprzez czat - bo dział "blokad" nie posiada dostępu do czatu.
Wnioskuje, że minęły 2 lata od pojawienia się wątku - nadal brak informacji po stronie użytkownika o nakładanych blokadach - to bardzo nieuczciwe podejście.