anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Brak możliwości wypłaty środków

premiumacc_pl
#7 Wielbiciel#

Witam, PayU mam aktywne a mimo tego przycisk od wypłat jest nieaktywny - szary. Dodam, że zmieniłem rodzaj konta na firmowe, rachunek do wypłat tez nowy - firmowy. Przelew 1 zł wykonany. W ustawieniach pokazuje, że PayU jest aktywne a wypłacić nie mogę.  @ko_alka @mr_oma @la_nika @nat_not @_HolaOla_  

oznacz moderatorów
5 ODPOWIEDZI 5

nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@premiumacc_pl Po zmianie danych do wypłat środki są blokowane na 24 godziny ze względów bezpieczeństwa. Dzisiaj po godzinie 19:00 powinieneś mieć możliwość zlecenia wypłaty. Mam nadzieję, że nie będzie z tym problemów. Jeśli jednak się pojawią, proszę o sygnał.

   Natalia
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

mikolaji
#7 Wielbiciel#

Witam,

mam podobną sytuację, przycisk jest nieaktywny, dane , PayU i Przelewy24 potwierdzone. Prośba o wyjaśnienie sytuacji.

Pozdrawiam,

mikolaji

oznacz moderatorów

Client:44052296
#21 Demiurg#

@mikolaji a zmieniłeś dane do wypłat? Może nie do końca Cię zweryfikowali 

@ko_alka @mr_oma @la_nika @nat_not @_HolaOla_  

oznacz moderatorów

mr_oma
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@mikolaji, sprawdź, proszę, czy ten problem nadal występuje. 🙂 

   Maja
   Moderatorka


   _____________
   Daj znać, co myślisz o Allegro Gadane i wypełnij ankietę! 🙂
oznacz moderatorów

mikolaji
#7 Wielbiciel#
Pięknie dziękuję, działa 🙂
oznacz moderatorów