Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam, PayU mam aktywne a mimo tego przycisk od wypłat jest nieaktywny - szary. Dodam, że zmieniłem rodzaj konta na firmowe, rachunek do wypłat tez nowy - firmowy. Przelew 1 zł wykonany. W ustawieniach pokazuje, że PayU jest aktywne a wypłacić nie mogę. @ko_alka @mr_oma @la_nika @nat_not @_HolaOla_
@premiumacc_pl Po zmianie danych do wypłat środki są blokowane na 24 godziny ze względów bezpieczeństwa. Dzisiaj po godzinie 19:00 powinieneś mieć możliwość zlecenia wypłaty. Mam nadzieję, że nie będzie z tym problemów. Jeśli jednak się pojawią, proszę o sygnał.
Witam,
mam podobną sytuację, przycisk jest nieaktywny, dane , PayU i Przelewy24 potwierdzone. Prośba o wyjaśnienie sytuacji.
Pozdrawiam,
mikolaji
@mikolaji, sprawdź, proszę, czy ten problem nadal występuje. 🙂