anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Brak możliwości wypłaty "Zlecenie wypłaty nie powiodło się. Spróbuj ponownie później"

hasan_deth
#7 Wielbiciel#

Witam

Mam problem zlecenia wypłaty po kliknięciu "wypłać dostępne środki" dostaję komunikat  "zlecenie wypłaty nie powiodło się spróbuj ponownie później". Nie miałem problemu nigdy z wypłatą środków ale teraz co najmniej od trzech dni nie mogę tego zrobić . Próby zmiany przeglądarki czy inne pomysły jakie udało mi się tu wyszukać nie pomagają.

oznacz moderatorów
3 ODPOWIEDZI 3

ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@hasan_deth Cześć. 🙂 Zweryfikuję tę sprawę i wrócę do Ciebie z odpowiedzią. 

oznacz moderatorów

ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@hasan_deth Dziękuję za cierpliwość. Dostałam odpowiedź, że konieczne będzie zlecenie przelewu weryfikacyjnego — zleć przelew z zakładki Ustawienia wypłat

oznacz moderatorów

hasan_deth
#7 Wielbiciel#

Zrobiłem według instrukcji i wszystko już działa jak trzeba. Dziękuję za rozwiązanie problemu.

Pozdrawiam 🙂

 

oznacz moderatorów