Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam
Mam problem zlecenia wypłaty po kliknięciu "wypłać dostępne środki" dostaję komunikat "zlecenie wypłaty nie powiodło się spróbuj ponownie później". Nie miałem problemu nigdy z wypłatą środków ale teraz co najmniej od trzech dni nie mogę tego zrobić . Próby zmiany przeglądarki czy inne pomysły jakie udało mi się tu wyszukać nie pomagają.
@hasan_deth Cześć. 🙂 Zweryfikuję tę sprawę i wrócę do Ciebie z odpowiedzią.
@hasan_deth Dziękuję za cierpliwość. Dostałam odpowiedź, że konieczne będzie zlecenie przelewu weryfikacyjnego — zleć przelew z zakładki Ustawienia wypłat.
Zrobiłem według instrukcji i wszystko już działa jak trzeba. Dziękuję za rozwiązanie problemu.
Pozdrawiam 🙂