Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Pan wysłał mi zwrot sanek bo brakowało jednego hamulca (nie mam pewności czy Pan sam nie zabrał tego elementu bo bardzo się licytował nawet o sanki bez jednego hamulca - ale na to dowodu niestety nie mam także nie o tym) i zrobił zwrot przez pocztę polską. W paczce wysłał razem z sankami z 50 robaków które chodziły po środku sanek i były zalepione taśmą klejącą i wykłóca się że to nie on, tylko w poczcie polskiej weszły i że on chce pełny zwrot kwoty jeszcze w dyskusji zaczął mnie obrażać. Sprawę zgłosiłam na allegro ale niewiele pomogli i na pocztę i czekam co odpiszą. Co byście zrobili w mojej sytuacji? Pan odstąpił od umowy więc wysłałam mu 10 zł zwrotu argumentując, że tyle są teraz warte bo straciły na wartości przez robaki które rozeszły się mi po domu w którym mieszkam z małym dzieckiem więc to sprawa honoru a nie pieniędzy. Miał ktoś taką sytuację?
Masz argumenty-dowody że to On? masz możliwość pomniejszenia kwoty zwrotu zgodnie z prawem ale tylko jeżeli wartość odesłanego towaru została pomniejszona.
Zdjęcia i nagrania z otwierania paczki (5 minut po odebraniu paczki od kuriera) plus czekam na nagranie z poczty polskiej która z tego co Pani mnie informowała ma monitoring paczek.
Pan kurier potwierdził że w paczce widział robaki i że rozeszły mu się po aucie nawet zrobi notatkę w tej sprawie
W jaki sposób te robaki uszkodziły plastikowe sanki, że są teraz warte tylko 10 zł.?
Są rozgniecione w środku - ja nie wezmę odpowiedzialości co to były za robaki i czy nie przeniosą jakiejś choroby na dziecko, które by użytkowało sanki. Czy kupiłbyś sanki które były wysłane z robakami dla swojego dziecka?
@Okazje_online_PS Przekazałam Twoje zgłoszenie i poprosiłam o wypowiedź w dyskusji.
Allegro już zakończyło dyskusje z panem ale i tak nadal myślę czy takie działanie można gdzieś zgłosić bo narażanie mnie i mojej rodziny na zalęgnięcie robaków w domu jest niedopuszczalne. Tym bardziej, że Pan mnie obraził i dodał negatywną opinie, że ja nie chce oddać pieniędzy za zwrot.
@Okazje_online_PS Takie kwestie wychodzą już poza zakres naszych możliwości. Możesz taką sytuację zgłosić do odpowiednich organów.
Konsultuję kwestię komentarza, ale nie mogę Ci obiecać, że zostanie usunięty. Wrócę tutaj z odpowiedzią.
Pan zgłosił sprawę do allegro protect - tak jak zasugerował ktoś z allegro w dyskusji jednocześnie podkreślając, że ja nie poniosę kosztów z tego powodów. Jednak w e-mailu proszą mnie o odniesienie do tej sytuacji ale dyskusja zamknięta a na email nie mogę odpowiedzieć i piszę, że i tak poniosę koszty dopisane do konta i zostaną nałożone ograniczenia. Co ja mogę zrobić by tak się nie stało?
Tak teraz działa Allegro, nie należy się rekompensata-wypłacają, ewidentnie należy- nie wypłacą. Czy teraz tam działa jakieś dziwne kolesiostwo?
@Okazje_online_PS Jak tak napisali to niewiele, zaczekajmy co odpowie moderacja, czy możemy sądzić że już nic nie odpowie?
Mam nadzieję, że odpowie bo gościu który tak się zachowuje jest po prostu bezkarny a ja na tym cierpię bo niestety Allegro stoi po stronie kupujących a nie sprzedawców 😞
Ktoś może ma informację, czy takie działania jak zgłoszę na policji czy w sanepidzie mają sens i cokolwiek ktoś z tym zrobi??
Znając realia panujące tu, może już nie odpowiedzieć.🤐
Czy udało się rozwiązać kwestię komentarza? Bo przez ta jedna ocenę nie mam już Super sprzedawcy, mimo że to nie jest moja wina, że wysłał robaki! Allegro protect oddało mu pieniądze, bez pobierania jej ode mnie czyli powiedzmy, że zachowało się neutralnie. Ja zgłaszam dziś sprawę na policję i zobaczę co mogę zrobić w takiej sprawie prawnie, ale nie zmienia to faktu, że zostałam pokrzywdzona bo straciłam super sprzedawce a gdyby nie te robaki to bez problemu wysłałabym mu pieniądze zgodnie z przepisami.
Ale znając allegro już odpowiedzi tutaj nie otrzymam i jak zwykle sprzedających mają w głębokim poważaniu niestety...
@Okazje_online_PS Jeszcze czekam na odpowiedź. Zgłoszenia są rozwiązywane w kolejności, w jakiej do nas trafią, dlatego muszę Cię poprosić o cierpliwość.
@Okazje_online_PS Wracam do Ciebie z info w sprawie dyskusji - doradca prawidłowo poinformował Cię, że nie będziesz musiał opłacić kwoty wypłaconej KL z Allegro Protect. Otrzymałeś od nas jedynie powiadomienie o złożeniu wniosku AP, w którym standardową informacją jest prośba o wyjaśnienie sprawy, jeśli tego nie zrobiłeś. 🙂
@Okazje_online_PS Przekazuję odpowiedź w sprawie komentarza. Niestety, w tym przypadku kupujący wskazał w komentarzu, że nie otrzymał zwrotu środków. Zleciłeś zwrot dopiero po otrzymaniu negatywu, a komentarz nie powinien być "przypomnieniem" o zwrocie środków kupującemu . Nie jesteśmy w stanie też zweryfikować tego co było w przesyłce zwrotnej (mimo załączonych zdjęć), więc niestety, ale nie będzie możliwości usunięcia tego komentarza.
Zleciłam zwrot, nie dlatego, że pan mi wystawił negatywna ocenę, tylko rozmawiałam z wami i analizowałam co mogę zrobić z takim zwrotem oraz musiałam wycenić szkodę która obniżyła wartość przedmiotu. Sprawa była zgłoszona na policję oraz będę w tej sprawie kontaktować się z prawnikiem.
Bez względu na to czy bym wysłała zwrot wcześniej nie usunęlibyście oceny bo nie narusza ona regulaminu (czyli mnie np nie wyzwał) - a wysłałam zwrot krótko po tym jak go otrzymałam. Po niecałych 2 godzinach- kiedy po prostu oceniłam sytuację.
Dziękuje ale więcej "pomocy" nie potrzebuje bo po prostu będę musiała sama zareagować, bo bez względu na to co by mi odesłał Pan(a równie dobrze mógłby wysłać kamień) i tak nie bylibyście w stanie tego zanalizować i byście stanęli po stronie kupującego. Temat po prostu uważam tu za zamknięty bez pomocy allegro.
🤗