anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Brak możliwości wystawiania ofert- weryfikacja

konkretserwis
#7 Wielbiciel#

Dzień dobry,

Założyłem i aktywowałem konto firmowe, wykonałem przelew weryfikacyjny (dodatkowo w międzyczasie dosłałem dokumenty do pełnej weryfikacji), jednak nadal nie mogę wystawiać ofert. Bardzo proszę o pomoc.

oznacz moderatorów
4 ODPOWIEDZI 4

nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@konkretserwis Twoje konto nie ma jeszcze pełnej aktywacji. Jakie informacje widzisz tutaj?

   Natalia
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie!
oznacz moderatorów

konkretserwis
#7 Wielbiciel#

Dane firmy + informacja „sprzedaż nieaktywna”. Klikanie w „aktywuj sprzedaż” nic nie daje. 

oznacz moderatorów

nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@konkretserwis Konsultuję tę sprawę. Gdy będę wiedzieć więcej, odezwę się ponownie.

   Natalia
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie!
oznacz moderatorów

nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@konkretserwis Dostałam informację, że Twoje konto jest już w pełni zweryfikowane.

   Natalia
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie!
oznacz moderatorów