anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Brak możliwości wysyłki towaru do paczkomatu, jeśli klient zapłacił przel. tradycyj. a wybrał PayU

MAMY ROZWIĄZANIE!
sklep_victooria
#7 Wielbiciel#

Proszę o pomoc. Klientka poprosiła o możliwość zapłaty przelewem tradycyjnym, ale wybrała PayU w zamówieniu.  Przelew dotarł, towar przygotowany. W manager.paczkomaty.pl mogę zobaczyć tę aukcję, ale z pustym telefonem??? Odrzuca bez niego, a po wpisaniu prawidłowego mam komunikat "Nie znaleziono takiego zamówienia Allegro". Próbowałam nawet wygenerować list przewozowy poprzez "moje przesyłki" i dopłacić, ale wówczas też mi nie pozwala, bo wklejam adres mailowy allegro. Brak kontaktu z klientem jestem w kropce. Nie można wysłać przesyłki??!! Zna ktoś może rozwiązanie? Pozdrawiam.

oznacz moderatorów
11 ODPOWIEDZI 11
kostas11
#21 Demiurg#

@sklep_victooria bo nie wyślesz 😞  jedyne co to wysłać przez moje przesyłki i podać swojego maila jak przyjdzie powiadomienie przesłać je klientowi 🙂  

Nie podawaj konta bo to same problemy 🙂

________
Κώστας
oznacz moderatorów
sklep_victooria
#7 Wielbiciel#

Boję się, że przesyłka może nie zostać odebrana, jeśli Klient ma ograniczony kontakt telefoniczno-mailowy. Wówczas, to będzie ewidentnie moja wina. Wielkie dzięki 🙂

oznacz moderatorów
kostas11
#21 Demiurg#

@sklep_victooria telefon daj klienta tylko maila swojego - i jak dostaniesz kod do paczkomatu dodatkowo podeślij mu na maila allegrowego 🙂  Inaczej nie nadasz 😞

________
Κώστας
oznacz moderatorów
nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@sklep_victooria Przesyłka musi być opłacona przez Allegro Finanse (przelewem tradycyjnym też można to zrobić). Ponieważ tutaj klientka - jak rozumiem - wpłaciła środki bezpośrednio na Twój rachunek, nie nadasz przesyłki przez nasz system.

   Natalia
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie!
oznacz moderatorów
sklep_victooria
#7 Wielbiciel#

Bardzo mizernie.

oznacz moderatorów
sklep_victooria
#7 Wielbiciel#

Rozumiem, że to ograniczenie jest chęcią kontroli, wyeliminowania szarej strefy, zatrzymania ucieczki prowizji etc. Ale wystarczyłoby chyba, że sprzedający na allegro zaznacza, że płatność przelewem tradycyjnym dotarła i w tym momencie "odblokowuje się" wysyłka via Inpost.

oznacz moderatorów
xyz96
#21 Demiurg#

@sklep_victooria W tej sytuacji musisz ją nadać tradycyjnie, poza systemem. Poproś klienta o dopłatę lub sam dopłać, bo będzie kilka złotych drożej.

oznacz moderatorów
kostas11
#21 Demiurg#

@xyz96 poza systemem tez nie nadasz bo odrzuci maila, takie Twoje porady ( zapłać przelewem bo możesz ) a potem kupujący ma późniejszą wysyłkę bo nie ma jak nadać paczki ;(

________
Κώστας
oznacz moderatorów
xyz96
#21 Demiurg#

@kostas11 Jest tysiąc sposobów nadawania, także bez maila. Poza tym nie przejmuj się moimi poradami, sam wczoraj doradzałeś sprzedawcy zgłosić na policji wyłudzenie, gdy on sprzedał zdjęcie konsoli za klika tysięcy 🙂

oznacz moderatorów
kostas11
#21 Demiurg#

@xyz96 dobrze wiesz że o zdjęciu wyszło potem więc się odwal i nie przekręcaj faktów  !!!

To podaj autorowi wątku jak ma nadać paczkomat bez maila, odpowiem Ci nie da się !!! Twoje rady co do płatności poza systemem robią tylko szkodę kupującym zresztą jak większość Twoich porad 😞

 

________
Κώστας
oznacz moderatorów
xyz96
#21 Demiurg#

@kostas11 No to niech weźmie tego maila od kupującego!! Nie ma kontaktu, to niech poczeka aż będzie!

A jeżeli uważasz, że większość moich porad szkodzi kupującym, to nie mam z tobą o czym więcej rozmawiać.

Sami sprzedawcy chcieliby "pomagać" kupującym, ja wiem jak ta "pomoc" by wyglądała.

oznacz moderatorów