Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Cześć, z jakiego powodu mogę mieć nieaktywny przycisk zwrotu środków? Kupujący założył mi dyskusję że nie dostał części zamówienia ale nie chce go mieć dosłanego tylko oczekuje zwrotu środków. Niestety przy zamówieniu przycisk jest szary. Równolegle miałem identyczną dyskusję z tym samym przypadkiem i tam już przycisk jest aktywny.
@cdw_net_pl Czy posiadasz wystarczającą ilość środków, aby dokonać zwrotu?
Nigdy nie było to problemem bo w przypadku braku środków był przycisk do dopłaty - a teraz z poziomu widoku zamówień wogóle nie jestem w stanie wejśc w zwrot środków
@cdw_net_pl Wyczyść proszę pamięć podręczną przeglądarki i spróbuj w karcie incognito. Jeśli to nie pomoże, dodaj proszę zrzut ekranu przedstawiający problem oraz wskaż numer zamówienia.
Próbowane na dwóch kompach:
zamówienie numer 617c68d0-d613-11ee-bb10-a16e677f0380
@cdw_net_pl Przykro mi, ale muszę Cię prosić o nowy zrzut - musi obejmować cały ekran wraz z paskiem adresowym, datą i godziną.