anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Brak odpowiedzi API inpost i błędna opłata za wystawienie przedmiotu

MDS-SHOP
#7 Wielbiciel#

BRAK odpowiedzi z API INPOST.pngDzień dobry,

Jak jestem w obsłudze "Obsługa zamówień" > zamówienia

i naciskam w "Nadaj przesyłkę" i później na dole "zapisz" a następnie "zamów przesyłki" i otrzymuje tekst "Brak odpowiedzi z API InPost. Przesyłka nie została zamówiona. Spróbuj ponownie za chwilę."

Klucz API z Inpost został wprowadzony w Allegro i jest powiązany z kontem managera przesyłek Inpost gdzie saldo jest 0,00 więc uregulowane i w rozmowie z Inpostem stwierdzono że problem leży po stronie Allegro więc się kontaktuje w tej sprawie.

 

 

błędna opłata.pngRównież została naliczona 14 stycznia 2023 o 22:38 opłata 0,05zł za "wystawienie przedmiotu" Kinzo - Zestaw 2 nożyki łamane z zapasem ostrzy
13138994001. Nie rozumiem dlaczego to w ogóle miało miejsce gdyż mam sporo wystawionych rzeczy i tylko za ten produkt się opłata naliczyła więc proszę o usunięcie tej błędnej opłaty.

oznacz moderatorów
2 ODPOWIEDZI 2

nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@MDS-SHOP Podaj proszę numer zamówienia, którego nie możesz nadać.

Opłata, o której wspominasz, została naliczona poprawnie. Przedmiot wystawiłeś w kategorii Kolekcje, gdzie cena za wystawienie to 0,1% ceny początkowej, nie mniej niż 0,05 zł, a maksymalnie 2,5 zł/10 dni.

   Natalia
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

MDS-SHOP
#7 Wielbiciel#

nr zamówienia: c7af15f0-a205-11ed-854a-1190142893cf choć w poprzednim zamówieniu też miałem ten sam problem i właściwie musiałem całość zrobić w managerze przesyłek na stronie Inpost a myślałem że wszystko można przez Allegro.

A w sprawie opłaty to dalej nie rozumiem. Mam obecnie wystawione prawie 2,800 produktów i w ani jednym nie widnieje taka opłata za wystawienie.

Widocznie w nieodpowiedniej kategorii się wystawił ten zestaw nożyków bo to żadna kolekcja gdyż produkt jest zwykłym tanim codziennym przedmiotem a wkrótce i tak go usunąłem ze sprzedaży a skoro był w złej kategorii to czemu nie zostało to automatycznie przeniesione do właściwej tak jak to na niektóre produkty otrzymuje powiadomienie na mejla że przeniesiono twoją ofertę do innej kategorii?

Proszę uprzejmie o skorygowanie tej pomyłki.

Z góry dziękuje

oznacz moderatorów