anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

brak odpowiedzi na wniosek zwrot prowizji

toolpusher
#9 Pomysłodawca#

Witam,

Transakcja odbyła się nie doszła do skutku ze względu na brak towaru. Wniosłem o zwrot prowizji. Czekam już 8dni i wniosek cały czas jest rozpatrywany. To jest normalny czas bo niedawno było 1-2 dni?

oznacz moderatorów
8 ODPOWIEDZI 8

darwik-firma
#12 Orędownik#

a zwróciles kase przez allegro

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

@toolpusher Nie jest normalne jak masz dowód na brak transakcji.

oznacz moderatorów

komis-bell
#21 Demiurg#

@toolpusher Jeśli do transakcji nie doszło z Twojej winy (brak towaru) to niekoniecznie taki zwrot prowizji otrzymasz. 

oznacz moderatorów

toolpusher
#9 Pomysłodawca#

Wg mnie to by było nieuczciwe.

oznacz moderatorów

komis-bell
#21 Demiurg#

@toolpusher Zależy jak na to patrzeć.
Allegro wykonało dla Ciebie usługę znalezienia klienta i obsługę sprzedaży a to, że do sprzedaży faktycznie nie doszło to już - jakby nie patrzeć - Twoja wina i nie jest to problem Allegro - oni swoje zrobili. 

oznacz moderatorów

w_kiwi
Moderatorka
Moderatorka

@toolpusher Wskaż proszę numer zamówienia, którego dotyczy zgłoszenie. 

   Wiktoria
   Moderatorka

   Jak dostawa na czas - to Allegro!
   Wybieraj spośród tysięcy produktów i zamawiaj z dostawą przed Świętami.
oznacz moderatorów

toolpusher
#9 Pomysłodawca#

Ok dzięki za odpowiedzi ale akurat wniosek dziś przeszedł i prowizja została zwrócona. Pewnie to nie przypadek. 

oznacz moderatorów

medalik_2009
#17 Koryfeusz#

@toolpusher jeśli zaznaczyłeś powód w zwrocie pieniędzy "brak towaru" to możesz nie dostać zwrotu prowizji. Zaznaczaj "zwrot" lub jeśli klient sam anulował "anulowanie przez kupującego" i jeśli masz jakość sprzedaży minimum "neutralny", to rabat transakcyjny idzie z automatu, nawet bez składania wniosku.

oznacz moderatorów