Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam,
Transakcja odbyła się nie doszła do skutku ze względu na brak towaru. Wniosłem o zwrot prowizji. Czekam już 8dni i wniosek cały czas jest rozpatrywany. To jest normalny czas bo niedawno było 1-2 dni?
a zwróciles kase przez allegro
@toolpusher Nie jest normalne jak masz dowód na brak transakcji.
@toolpusher Jeśli do transakcji nie doszło z Twojej winy (brak towaru) to niekoniecznie taki zwrot prowizji otrzymasz.
Wg mnie to by było nieuczciwe.
@toolpusher Zależy jak na to patrzeć.
Allegro wykonało dla Ciebie usługę znalezienia klienta i obsługę sprzedaży a to, że do sprzedaży faktycznie nie doszło to już - jakby nie patrzeć - Twoja wina i nie jest to problem Allegro - oni swoje zrobili.
@toolpusher Wskaż proszę numer zamówienia, którego dotyczy zgłoszenie.
Ok dzięki za odpowiedzi ale akurat wniosek dziś przeszedł i prowizja została zwrócona. Pewnie to nie przypadek.
@toolpusher jeśli zaznaczyłeś powód w zwrocie pieniędzy "brak towaru" to możesz nie dostać zwrotu prowizji. Zaznaczaj "zwrot" lub jeśli klient sam anulował "anulowanie przez kupującego" i jeśli masz jakość sprzedaży minimum "neutralny", to rabat transakcyjny idzie z automatu, nawet bez składania wniosku.