Brak odpowiedzi z API InPost. Przesyłka nie została zamówiona. Spróbuj ponownie za chwilę.

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Taki błąd mamy od rana przy próbie nadania dowolnej przesyłki. To awaria inPostu/Allegro i musimy czekać na naprawę przez nich, czy coś na co możemy poradzić sami?

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@get3d, podasz numer zamówienia, którego dotyczy ten komunikat?
Moderatorka
_____________
Daj znać, co myślisz o Allegro Gadane i wypełnij ankietę! 🙂

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Są to dwa zamówienia:
badd1280-5f31-11ed-a3ce-f7e27b2d2689
22e44ac0-5f81-11ed-b858-0b9eff7b61a5

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@get3d, dziękuję. 🙂 Wygląda to na nieuregulowany rachunek u przewoźnika.
Moderatorka
_____________
Daj znać, co myślisz o Allegro Gadane i wypełnij ankietę! 🙂

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Jeśli chodzi o nas to sprawdziliśmy to i wszystkie faktury mamy opłacone. Czy może Pani podać jakieś bliższe szczegóły, ewentualnie z kim się kontaktować?

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@get3d, musisz skontaktować się z InPost. 🙂
Moderatorka
_____________
Daj znać, co myślisz o Allegro Gadane i wypełnij ankietę! 🙂

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Dziękuję za pomoc.

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Przepraszam, że nie zakładam nowego wątku. Mam ten sam problem
mój numer zamówienia:
717914d0-6801-11ed-98e8-59276f875b42

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@matbau_com Czy masz uregulowane saldo/środki na koncie u przewoźnika InPost?

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Ostatnia faktura z Inpost z 4 listopada z adnotacją Zapłacono (tu kwota faktury), Pozostaje do zapłaty: 0,00 PLN. Więc rozumiem, że faktura nie wymagała żadnych operacji z mojej strony.

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@matbau_com Zweryfikowaliśmy tę sytuację. Błąd, jaki otrzymujemy, to "debt_collection", który wskazuje na jakąś zaległość u Przewoźnika. Skontaktuj się z InPost, żeby wyjaśnić tę sytuację 🙂

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Witam mam ten sam problem
numer zamówienia
26f91890-98cd-11ed-aedd-15d999944c27 @ko_alka @mr_oma @la_nika @nat_not @_HolaOla_

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@DziubuWyprawka Cześć. 🙂 Upewnij się proszę, że nie masz żadnych zaległości w InPost (opłacone wszystkie faktury), a także masz środki na saldzie.

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Witam, mam ten sam problem, komunikat : "Brak odpowiedzi z API InPost. Przesyłka nie została zamówiona. Spróbuj ponownie za chwilę."
1 zamówienie SMART - 773aea70-a5ef-11ed-b5c7-edf34eee7631
2 zamówienie Allegro paczkomaty InPost - 2d4d8d90-a721-11ed-961a-1338cc262d97
W oby dwóch występuje ten sam błąd. I uprzedzając pytanie, na koncie impost ma wszystkie faktury opłacony, oraz konto mam doładowane.

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@Pollava Konsultuję Twój przypadek. Kiedy dostanę odpowiedź, odezwę się ponownie.
Moderatorka

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@Pollava Dostałam informację, że najprawdopodobniej kwota dostępna na koncie InPost jest za mała, żeby pokryć wysyłkę tych paczek. Sprawdź to proszę ponownie.
Moderatorka

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Witam mam taki sam problem oto numer przesyłki
70b9abb0-8087-11ed-9523-f5c326716d95

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
dZIEŃ DOBRY
mAM TEN SAM PROBLEM OD WCZORAJ:(
DZWONIŁA DO INPOSTU MÓWIŁI ŻE Z ICH STRONY WSZYSTKO JEST OK.
pROSZĘ O POMOC

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@EltechTG Na czym dokładnie polega problem z nadaniem? Czy na ekranie widzisz jakiś komunikat? Podaj mi także proszę numer zamówienia, którego dotyczy ten problem.
Moderatorka

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Nie udało się zamówić jednej lub więcej paczek. Aby dokończyć nadawanie, popraw błędy, które są wskazane w górnej części formularza nadawania lub usuń problematyczną paczkę.
taki jest najpierw komunikat
- « POPRZEDNIA
-
- 1
- 2
- NASTĘPNA »