Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Klient zamówił i opłacił zakup i mimo to w panelu zamówienia nie mam opcji nadaj przesylke. Ta osoba nie ma smarta i zamówiła opcje wysyłki kurier inpost. Co powinienem zrobić w tej sytuacji? Czy jest to jakiś błąd allegro, czy może musze wysłać prywatnie paczkę w aplikacji inpost? Wcześniej zawsze nadawałem paczki inpost przez allegro, i to pierwsza taka sytuacja. Numer zamówienia to : 17488888302
@Lunel w tym zamówieniu mamy wybraną metodę dostawy InPost kurier. Rozliczysz ją bezpośrednio z przewoźnikiem. Jeżeli nie masz podpisanej umowy z InPost przesyłkę nadasz przez menedżer paczek. Informacje na ten temat znajdziesz w tym artykule. Zwróć uwagę, że metoda dostawy to InPost kurier, nie Allegro Kurier 24 InPost.
mam podpisana umowe z inpost i wcześniej była ona łączona z allegro, czyli ta paczka powinna zostać nadana przez menadżer paczek inpost?
@Lunel tak, nadasz tę przesyłkę przy pomocy Managera InPost.
Tak jak napisała Alicja, to jest metoda, którą rozliczasz z przewoźnikiem, ponieważ nie jest to część oferty specjalnej Allegro InPost. Możesz usunąć tę metodę dostawy z cennika dostaw, jeśli chcesz nadawać przesyłki tylko przez Wysyłam z Allegro.
Tutaj jest oferta specjalna InPost (te przesyłki nadasz w Wysyłam z Allegro) :
A tutaj metody dostawy rozliczne z przewoźnikami:
dziekuje, już wszystko jasne