Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam, nie mogę podczas wystawiania oferty na koncie x zmienić na konto y, muszę się przelogować na konto y i wtedy wystawić na tamtym koncie. Wiem że jest taka opcja, nad tytułem która pozwala w sekundę zmienć konto z x na y lub na odwrót na którym chce wystawić oferte. Na obu kontach mam te same uprawnienia. Co może być powodem braku tej opcji?
Tylko to jest taki problem że ja jestem pracownikiem i myślałem że to u mnie leży wina, lecz ja nic nie mogę zrobić. Tylko właściciel konta z abonamentem może mieć taka opcje lub czy tylko on może mi ją nadać?
@Client:46150073 Konta muszą być połączone w ramach Abonamentu: https://allegro.pl/pomoc/dla-sprzedajacych/wystawianie-oferty-przez-formularz/jak-polaczyc-swoje-kon...
Czyli ja (pracownik) też musiałbym wykupić abonament?
@Client:46150073 Nie, abonament musi być aktywny tylko na jednym koncie
Czyli mój szef (właściciel konta z abonamentem) musi dodać/powiązać moje konto w zakładce "Powiązane konta". Czy dobrze rozumiem?
@Client:46150073 Tak, zgodnie z instrukcją, która podesłałam wyżej. 🙂
@Client:46150073 Źle rozumiesz. Właściciel konta niczego nie musi i nawet nie powinieneś wymagać tego od niego.
Jeżeli uzna cię za zasługującego na dostęp do innych kont to sam ci to umozliwi.