Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam, Kupujący dostał informację, że przesyłka o numerze DPD 1019932289752U jest gotowa do odbioru w punkcie
ADRES DOSTAWY
Kiełków 54, 39-320 Kiełków
DPD Pickup- "Sklep ABC"
Niestety, na miejscu okazało się, że takiej paczki nie ma. Proszę o informację na temat przesyłki.
Pozdrawiam
@Dziuniu1 zweryfikuję sprawę.
Witam, czy udało się coś ustalić?
@Dziuniu1 przepraszam Cię za późną odpowiedź. Skontaktowaliśmy się w Twojej sprawie z przewoźnikiem. Wrócimy do Ciebie z informacją w wiadomości mailowej, korespondencja 52739727.
Strona śledzenie DPD pokazuje który punkt Pickup przyjął przesyłką.
Ps. A jak zgubili, to zabulą i za przesyłkę, i karę umowną. Przekazanie przesyłek nie odbywa się na gębę, tylko na dokument wydania i przyjęcia.
@pecela o czym Ty piszesz ? jaki ,,dokument wydania i przyjęcia,, ? owszem , jest coś takiego jak elektroniczny dokument przekazania , ale tego się nie stosuje ,tak jak kurier doręczając nie bierze podpisu , mało który poprosi o kod ...Zainteresowałbym się treścią wiadomości jaką otrzymała klientka , być może w okolicy ABC jest pudełko DPD ,kurierowi się pićknęło i zamontował paczkę w automacie
Punkt, to nie jest odbiorca końcowy, że kurier rzuci mu paczkę i samemu pokwituje odbiór za odbiorcę.
Przy przekazaniu do punktu odbioru, musi być wystawiony stosowny dokument (może być elektroniczne). Zazwyczaj kurier skanuje przesyłki, potem sklep (albo odwrotnie, nie ma reguły) i z tego tworzony jest stosowny dokument.
A i firmy kurierskie składają co roku szczegółowy raport do UKE, bardzo szczegółowy. Będzie w nim ile przesyłek w danym roku zostało przekazane do danego punku. PointPack ze swojej strony też składa raport roczny.
A i UKE przy kontroli może zarządzać dokumentów przekazania. Chociaż kontrole są niezmiennie rzadkie.
Napisz w sprawie tej przesyłki na bok@pointpack.pl
A wg śledzenia na stronie DPD przesyłka została doręczona do tego punktu. Dzisiaj lub jutro kurier zabierze ją z powodu niepodjęcia w terminie.
Niech lepiej w tym sklepie dokładnie poszukają. Kod kreskowy z paczki jakoś zeskanowali (bez tego adresat otrzyma powiadomienia że przesyłka na niego czeka).
DPD skorygował statusy
Przesyłka została przyjęta we wskazanym punkcie DPD Pickup 26 czerwca o 16:01.
@pecela pewnie kurier zeskanował paczki na samochodzie ,a nie wszystkie dotarły do punktu