Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Brak poświadczen InPost taki komunikat nie mogę nadać przesyłki
Czy nie chodzi Ci o brak umowy albo coś podobnego? weź wrzuć jakieś zdjęcie to będzie łatwiej bo teraz to nie wiadomo nawet gdzie wyskakuje ten błąd.
Jak nadawałeś inpost przez wza to musisz dodać umowę/token jeszcze raz albo sprawdzić poprawność danych.
@Miro5171 doprecyzuj proszę co dokładnie się dzieje, w którym miejscu próbujesz wygenerować etykietę oraz podaj numer zamówienia, którego dotyczy problem.
Pomocne będzie również, załączenie zrzutu ekranu z komunikatem (na zrzucie uwzględnij pasek adresowy strony, datę oraz godzinę).
Podczas nadawania przesyłki mam taki komunikat "Brak poświadczeń inpost" myślałem że to jakiś problem techniczny ale teraz widzę że w sieci są informacje o jakimś konflikcie prawnym między nimi, więc jak teraz wysłać przesyłkę inpostem. BTW jeśli maja problemy miedzy sobą to może powinni zablokować opcję wysyłania za pomocą inpost.
@Graf-Tech-RIMS InPost jest u nas niezmiennie dostępny jako przewoźnik. Daj proszę znać gdzie próbujesz wygenerować etykietę, podaj numer zamówienia, którego dotyczy problem oraz załącz zrzut ekranu z wyświetlanym komunikatem (proszę, żeby na zrzucie była widoczna cała strona z paskiem adresowym, datą oraz godziną).
standardowo, salescenter, zamówienia i zwroty, nadaj przesyłke, wyślę przesyłke w paczkomacie, zapisz, pojawiają się dane odbiorcy, klikasz zamów przesyłki i mam komunikat "Nie wszystkie przesyłki zostały zamówione. Popraw dane lub usuń niezamówione przesyłki, żeby przejść do Podsumowania." "Brak poświadczen InPost"
@Graf-Tech-RIMS sprawdziłeś jak pisałem wyżej czy masz odpowiednie konto/token inpost podpięte w ustawieniach?
https://salescenter.allegro.com/ship-with-allegro/settings#inpost-integration
Tu był problem. Dzięki
@Graf-Tech-RIMS czy miałeś dodane kilka umów własnych z InPost? Jeśli tak to czy wybrałeś jedną i dodałeś w nowej zakładce Integracja z InPost? Informacje o tej zmianie znajdziesz w tym artykule. Daj proszę znać. 😊
nie mam innych umów mam jedną i wszystko działało poprawnie do dzisiaj.
@Graf-Tech-RIMS działam w takim razie i wyjaśniam temat z działem technicznym. Wrócę tutaj z informacją, gdy tylko dowiem się więcej. 🙂
mam juz etykietę ale nie wiem dlaczego musiałem generować ponownie token.
@Graf-Tech-RIMS przed chwilą wydrukowałem kilkanaście etykiet inpostu bez problemów, sprzedaję na allegro od lat i nigdy nie widziałem takiego błędu.
Gdzie ty generujesz te paczki? W jakim programie albo na jakiej stronie?
Jeśli to nie jest ani menedzer inpost, ani allegrowskie "wysyłam z allegro" to masz problem techniczny z czymkolwiek tam używasz.
W zamówieniach, tak jak inne przesyłki i też nie robię tego od dzisiaj.
Udało mi się wygenerować etykietę, ale może ktoś mi wyjaśni dlaczego musiałem generować nowy token, poprzedni był generowany 08-07-2023 21:27:27, czy tokeny tracą ważność i należy je aktualizować?, bo jeśli tak to może przydała by się jakaś informacja na koncie.
ja mam token dużo dłużej niż 2 lata i dalej działa, przypuszczam że allegro wymagało "odświeżenia" danych. Może nawet pomogło by usunięcie powiązania i dodanie ponownie tego samego tokenu, ale tego już nie mam jak sprawdzić.
@Graf-Tech-RIMS dam znać tutaj w wątku, gdy tylko ustalę szczegóły z działem technicznym.
@Graf-Tech-RIMS wracam z informacją. Ustaliłam, że wymagamy podania nowego tokena, jeśli w ciągu ostatniego miesiąca nie została nadana żadna paczka InPost przez narzędzie WZA. W takich przypadkach, umowa nie została przeniesiona automatycznie i należy dodać na nowo token do nowej zakładki Integracja z InPost. Przepraszam za powstałe niedogodności - zgłosiłam też prośbę o uzupełnienie tej informacji w naszych materiałach pomocy. 😊