anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Brak poświadczen InPost

MAMY ROZWIĄZANIE!
Miro5171
#1 Nowicjusz

Brak poświadczen InPost taki komunikat nie mogę nadać przesyłki

oznacz moderatorów
17 ODPOWIEDZI 17
mix-mce
#14 Krzewiciel

Czy nie chodzi Ci o brak umowy albo coś podobnego? weź wrzuć jakieś zdjęcie to będzie łatwiej bo teraz to nie wiadomo nawet gdzie wyskakuje ten błąd.

Jak nadawałeś inpost przez wza to musisz dodać umowę/token jeszcze raz albo sprawdzić poprawność danych.

oznacz moderatorów
Sa_nova
Moderatorka
Moderatorka

@Miro5171 doprecyzuj proszę co dokładnie się dzieje, w którym miejscu próbujesz wygenerować etykietę oraz podaj numer zamówienia, którego dotyczy problem. 

Pomocne będzie również, załączenie zrzutu ekranu z komunikatem (na zrzucie uwzględnij pasek adresowy strony, datę oraz godzinę). 

   Sandra
   Moderatorka
oznacz moderatorów
Graf-Tech-RIMS
#8 Zapaleniec

Podczas nadawania przesyłki mam taki komunikat "Brak poświadczeń inpost" myślałem że to jakiś problem techniczny ale teraz widzę że w sieci są informacje o jakimś konflikcie prawnym między nimi, więc jak teraz wysłać przesyłkę inpostem. BTW jeśli maja problemy miedzy sobą to może powinni zablokować opcję wysyłania za pomocą inpost.

oznacz moderatorów
Sa_nova
Moderatorka
Moderatorka

@Graf-Tech-RIMS InPost jest u nas niezmiennie dostępny jako przewoźnik. Daj proszę znać gdzie próbujesz wygenerować etykietę, podaj numer zamówienia, którego dotyczy problem oraz załącz zrzut ekranu z wyświetlanym komunikatem (proszę, żeby na zrzucie była widoczna cała strona z paskiem adresowym, datą oraz godziną). 

   Sandra
   Moderatorka
oznacz moderatorów
Graf-Tech-RIMS
#8 Zapaleniec

standardowo, salescenter, zamówienia i zwroty, nadaj przesyłke, wyślę przesyłke w paczkomacie, zapisz, pojawiają się dane odbiorcy, klikasz zamów przesyłki i mam komunikat "Nie wszystkie przesyłki zostały zamówione. Popraw dane lub usuń niezamówione przesyłki, żeby przejść do Podsumowania." "Brak poświadczen InPost"

oznacz moderatorów
mix-mce
#14 Krzewiciel

@Graf-Tech-RIMS sprawdziłeś jak pisałem wyżej czy masz odpowiednie konto/token inpost podpięte w ustawieniach?

https://salescenter.allegro.com/ship-with-allegro/settings#inpost-integration

oznacz moderatorów
Miro5171
#1 Nowicjusz

Tu był problem. Dzięki

oznacz moderatorów
Sa_nova
Moderatorka
Moderatorka

@Graf-Tech-RIMS czy miałeś dodane kilka umów własnych z InPost? Jeśli tak to czy wybrałeś jedną i dodałeś w nowej zakładce Integracja z InPost? Informacje o tej zmianie znajdziesz w tym artykule. Daj proszę znać. 😊

   Sandra
   Moderatorka
oznacz moderatorów
Graf-Tech-RIMS
#8 Zapaleniec

nie mam innych umów mam jedną i wszystko działało poprawnie do dzisiaj.

oznacz moderatorów
Sa_nova
Moderatorka
Moderatorka

@Graf-Tech-RIMS działam w takim razie i wyjaśniam temat z działem technicznym. Wrócę tutaj z informacją, gdy tylko dowiem się więcej. 🙂

   Sandra
   Moderatorka
oznacz moderatorów
Graf-Tech-RIMS
#8 Zapaleniec

mam juz etykietę ale nie wiem dlaczego musiałem generować ponownie token.

oznacz moderatorów
mix-mce
#14 Krzewiciel

@Graf-Tech-RIMS przed chwilą wydrukowałem kilkanaście etykiet inpostu bez problemów, sprzedaję na allegro od lat i nigdy nie widziałem takiego błędu.

Gdzie ty generujesz te paczki? W jakim programie albo na jakiej stronie?

Jeśli to nie jest ani menedzer inpost, ani allegrowskie "wysyłam z allegro" to masz problem techniczny z czymkolwiek tam używasz.

oznacz moderatorów
Graf-Tech-RIMS
#8 Zapaleniec

W zamówieniach, tak jak inne przesyłki i też nie robię tego od dzisiaj.

 

oznacz moderatorów
Graf-Tech-RIMS
#8 Zapaleniec

Udało mi się wygenerować etykietę, ale może ktoś mi wyjaśni dlaczego musiałem generować nowy token, poprzedni był generowany 08-07-2023 21:27:27, czy tokeny tracą ważność i należy je aktualizować?, bo jeśli tak to może przydała by się jakaś informacja na koncie.

 

oznacz moderatorów
mix-mce
#14 Krzewiciel

ja mam token dużo dłużej niż 2 lata i dalej działa, przypuszczam że allegro wymagało "odświeżenia" danych. Może nawet pomogło by usunięcie powiązania i dodanie ponownie tego samego tokenu, ale tego już nie mam jak sprawdzić.

oznacz moderatorów
Sa_nova
Moderatorka
Moderatorka

@Graf-Tech-RIMS dam znać tutaj w wątku, gdy tylko ustalę szczegóły z działem technicznym. 

   Sandra
   Moderatorka
oznacz moderatorów
Sa_nova
Moderatorka
Moderatorka

@Graf-Tech-RIMS wracam z informacją. Ustaliłam, że wymagamy podania nowego tokena, jeśli w ciągu ostatniego miesiąca nie została nadana żadna paczka InPost przez narzędzie WZA. W takich przypadkach, umowa nie została przeniesiona automatycznie i należy dodać na nowo token do nowej zakładki Integracja z InPost. Przepraszam za powstałe niedogodności - zgłosiłam też prośbę o uzupełnienie tej informacji w naszych materiałach pomocy. 😊

   Sandra
   Moderatorka
oznacz moderatorów