anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Brak potwierdzeń nadania przesyłek w poczkomacie

Gordon_B_2015
#10 Popularyzator#

Czy po tych wczorajszych pracach serwisowych Inpost nie będzie już potwierdzał na maila nadania przesyłek w paczkomacie? Nadałem dziś przez paczkomat kilka przesyłek, a potwierdzeń brak. Folder Spam też pusty. Całe szczęście, że pojawiły się w śledzeniu bo już się delikatnie przestraszyłem, iż zupełnie nie zostały przez paczkomat zarejestrowane.

oznacz moderatorów
11 ODPOWIEDZI 11

ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@Gordon_B_2015 Cześć. Czy mogę Cię prosić o podanie numerów tych przesyłek? 

oznacz moderatorów

Gordon_B_2015
#10 Popularyzator#

Proszę uprzejmie:

626110229242677112626458

626110229215727115121386

626110129211041112770236

Jak wcześniej napisałem - śledzenie je widzi, w managerze również są prawidłowo identyfikowane jako umieszczone w paczkomacie. Szkoda tylko, że nie otrzymałem na maila jakichkolwiek potwierdzeń ich nadania, tak jak było dotychczas.

oznacz moderatorów

ART_FOTO
#14 Krzewiciel#

Nadawałem przesyłki wczoraj po pracach serwisowych.Powiadomienie na maila dotarło normalnie.Zerknij czy na etykiecie miałeś zaznaczony adres e'mail.Kiedyś była sytuacja, że nadając przesyłki do paczkomatu jakimś cudem serwis InPost nie zaznaczył adresu e'mail i wtedy powiadomienia też nie dotarły.

oznacz moderatorów

Gordon_B_2015
#10 Popularyzator#

@ART_FOTOMail jest podany na wszystkich etykietach. Najwidoczniej coś im tam nie zatrybiło.

oznacz moderatorów

ART_FOTO
#14 Krzewiciel#

@Gordon_B_2015  I rzeczywiście dzisiaj coś nie działa.Nadałem przesyłki i powiadomień brak.

oznacz moderatorów

InPost
Ekspert InPost

Dzień dobry,

@Gordon_B_2015 


uprzejmie informuję, że powiadomienia mailowe dotyczące nadania wymienionych paczek zostały wysłane na adres mailowy Nadawcy przypisany do przesyłek, według informacji w systemie.

Proszę o weryfikację wszystkich folderów na poczcie (również typu spam/oferty), a w przypadku gry nie odnajdzie Pan nadal powiadomień, proszę o prywatną wiadomość na pomoc@inpost.pl z opisem zgłoszenia.  



oznacz moderatorów

Gordon_B_2015
#10 Popularyzator#

@InPostNiestety, w żadnym folderze tych powiadomień nie ma. W piątek jeszcze szczęśliwie dotarły, a dziś (po pracach serwisowych) przestały docierać. I jak widzę, nie jestem w tym osamotniony. @ART_FOTO  również zauważył ten problem. Dla informacji - korzystam z poczty na wp.pl.

Około 13-tej coś nowego "wrzucę" do paczkomatu to sprawdzimy czy coś się zmieniło.

oznacz moderatorów

Gordon_B_2015
#10 Popularyzator#

@InPost   U mnie już działa. Wysłałem 4 przesyłki i otrzymałem do nich wszystkie potwierdzenia. Oczywiście te "poranne" uleciały gdzieś w kosmos...

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

Także kiedyś tak miałem powiadomienie przyszło dopiero jak przesyłka dotarła do nadawcy.

oznacz moderatorów

kaliszaneczka-x
#15 Entuzjasta#

To samo. przesyłka nadana około 9 rano w Punkcie potwierdzenia na email nie miała. Przesyłka nadana pół godziny temu w paczkomacie już miała. 

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@kaliszaneczka-x podaj proszę numer przesyłki, dla której nie otrzymałaś powiadomienia. 

   Monika
   Moderatorka
oznacz moderatorów