anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Brak programu powitalnego

MAMY ROZWIĄZANIE!
Marszand_Reklama
#8 Zapaleniec#

Założyłem to konto jakieś pół miesiąca temu, ale pierwszą ofertę stworzyłem dopiero teraz. Nie widzę niestety opcji aktywowania programu powitalnego, pomimo informacji że powinien być dostępny przez 90 dni. Co zrobić w takiej sytuacji? Bez tego programu cała sprzedaż jest mało opłacalna dla startujących sprzedawców...

oznacz moderatorów
19 ODPOWIEDZI 19
Marszand_Reklama
#8 Zapaleniec#

Z tego co wyczytałem to tak. Spełnione są.

oznacz moderatorów
_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@Marszand_Reklama Sprawdź proszę, czy możesz aktywować pakiet powitalny w tej zakładce i daj proszę tutaj znać.

   Ola
   Moderatorka
oznacz moderatorów
Marszand_Reklama
#8 Zapaleniec#

Nie widzę go w żadnej z 3 kategorii

oznacz moderatorów
_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@Marszand_Reklama W takim razie skonsultuję sytuację z zespołem i wrócę tutaj z informacjami, gdy tylko dostanę odpowiedź. 

   Ola
   Moderatorka
oznacz moderatorów
Marszand_Reklama
#8 Zapaleniec#

Dobry wieczór, udało się coś ustalić?

oznacz moderatorów
_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@Marszand_Reklama przepraszam, że musiałeś czekać na moją odpowiedź, ale dopiero teraz dostałam informacje w Twojej sprawie. Pakiet powitalny będzie dostępny do aktywacji w Twoim centrum zniżek od jutra.

   Ola
   Moderatorka
oznacz moderatorów
MagMaxxx
#8 Zapaleniec#

Witam, niestety, ale ja też mam podobnie. Dostałam maila, że pakiet powitalny jest do odebrania w centrum zniżek, ale w żadnej z trzech kategorii go nie widać. Czy mogłabym prosić o pomoc? Pozdrawiam!

oznacz moderatorów
julienail
Moderatorka
Moderatorka

@MagMaxxx, konsultuję sprawę i wrócę, gdy tylko dostanę odpowiedź. 

   Julia
   Moderatorka
oznacz moderatorów
julienail
Moderatorka
Moderatorka

@MagMaxxx, dostałam informację, że pakiet jest nadany i powinien być do zaakceptowania w Centrum Zniżek. Czy na pewno sprawdzasz jego dostępność na właściwym koncie? Prosiłabym Cię o dołączenie tutaj zrzutu ekranu. 

   Julia
   Moderatorka
oznacz moderatorów
MagMaxxx
#8 Zapaleniec#

 

Zrzut ekranu 2025-03-13 113726.png

oznacz moderatorów
MagMaxxx
#8 Zapaleniec#

Witam, tak to u mnie wygląda na ten moment. 

oznacz moderatorów
julienail
Moderatorka
Moderatorka

@MagMaxxx, czy możesz wybrać opcję "Polska - allegro.pl" na górze strony i wówczas przesłać zrzut ekranu? 

   Julia
   Moderatorka
oznacz moderatorów
MagMaxxx
#8 Zapaleniec#

Zrzut ekranu 2025-03-13 114352.png

oznacz moderatorów
julienail
Moderatorka
Moderatorka

@MagMaxxx, już ostatnia prośba o zrzut ekranu - czy mógłby być na nim widoczny Twój login? Chodzi o zrzut całego ekranu. 

   Julia
   Moderatorka
oznacz moderatorów
MagMaxxx
#8 Zapaleniec#

Zrzut ekranu 2025-03-13 120204.png

oznacz moderatorów
MagMaxxx
#8 Zapaleniec#

Wszystkie potrzebne dokumenty przesłałam i czekam na końcową informacje odnośnie weryfikacji, nie wiem czy to ma jakiś wpływ na to, ale dostałam również wczoraj wieczorem maila, że czeka na mnie kupon powitalny w centrum zniżek, dlatego też wysłałam dzisiaj tutaj zapytanie do państwa. 

oznacz moderatorów
julienail
Moderatorka
Moderatorka

@MagMaxxx, dziękuję, przekazałam to do sprawdzenia. Warto spróbować zalogować się ponownie i wyczyścić pliki "cookies". Oczywiście dam znać, gdy dostanę odpowiedź.

   Julia
   Moderatorka
oznacz moderatorów
MagMaxxx
#8 Zapaleniec#

Witam, dosłownie 3 minuty temu wskoczyły mi te zniżki. Dziękuję bardzo za pomoc i pozdrawiam!

oznacz moderatorów