
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Założyłem to konto jakieś pół miesiąca temu, ale pierwszą ofertę stworzyłem dopiero teraz. Nie widzę niestety opcji aktywowania programu powitalnego, pomimo informacji że powinien być dostępny przez 90 dni. Co zrobić w takiej sytuacji? Bez tego programu cała sprzedaż jest mało opłacalna dla startujących sprzedawców...
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Z tego co wyczytałem to tak. Spełnione są.

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@Marszand_Reklama Sprawdź proszę, czy możesz aktywować pakiet powitalny w tej zakładce i daj proszę tutaj znać.
Moderatorka

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Nie widzę go w żadnej z 3 kategorii

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@Marszand_Reklama W takim razie skonsultuję sytuację z zespołem i wrócę tutaj z informacjami, gdy tylko dostanę odpowiedź.
Moderatorka

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Dobry wieczór, udało się coś ustalić?

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@Marszand_Reklama przepraszam, że musiałeś czekać na moją odpowiedź, ale dopiero teraz dostałam informacje w Twojej sprawie. Pakiet powitalny będzie dostępny do aktywacji w Twoim centrum zniżek od jutra.
Moderatorka

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Witam, niestety, ale ja też mam podobnie. Dostałam maila, że pakiet powitalny jest do odebrania w centrum zniżek, ale w żadnej z trzech kategorii go nie widać. Czy mogłabym prosić o pomoc? Pozdrawiam!

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@MagMaxxx, konsultuję sprawę i wrócę, gdy tylko dostanę odpowiedź.
Moderatorka

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@MagMaxxx, dostałam informację, że pakiet jest nadany i powinien być do zaakceptowania w Centrum Zniżek. Czy na pewno sprawdzasz jego dostępność na właściwym koncie? Prosiłabym Cię o dołączenie tutaj zrzutu ekranu.
Moderatorka

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Witam, tak to u mnie wygląda na ten moment.

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@MagMaxxx, czy możesz wybrać opcję "Polska - allegro.pl" na górze strony i wówczas przesłać zrzut ekranu?
Moderatorka

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@MagMaxxx, już ostatnia prośba o zrzut ekranu - czy mógłby być na nim widoczny Twój login? Chodzi o zrzut całego ekranu.
Moderatorka

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Wszystkie potrzebne dokumenty przesłałam i czekam na końcową informacje odnośnie weryfikacji, nie wiem czy to ma jakiś wpływ na to, ale dostałam również wczoraj wieczorem maila, że czeka na mnie kupon powitalny w centrum zniżek, dlatego też wysłałam dzisiaj tutaj zapytanie do państwa.

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@MagMaxxx, dziękuję, przekazałam to do sprawdzenia. Warto spróbować zalogować się ponownie i wyczyścić pliki "cookies". Oczywiście dam znać, gdy dostanę odpowiedź.
Moderatorka

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Witam, dosłownie 3 minuty temu wskoczyły mi te zniżki. Dziękuję bardzo za pomoc i pozdrawiam!