anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Brak przesyłek dla tego zamówienia - brak numeru przesyłki po nadaniu

Idź do rozwiązania
SadownikGrojecki
#9 Pomysłodawca#

Dzień dobry, w dniu dzisiejszym nadałem paczkę - jeszcze w dniu wczorajszym (i wcześniej), po nadaniu paczki, wchodząc w szczegóły zamówienia, posiadaliśmy numer przesyłki który nie raz trzeba było przekopiować i dodać numer przesyłki.

Aktualnie - w szczegółach pod zamówieniem widnieje " Brak przesyłek dla tego zamówienia", a także nie widać żadnych szczegółów dot. przesyłki. Klikając w opcję "nadaj przesyłkę" widnieje napis na samej górze " Dla tego zamówienia utworzono przesyłkę " - i to się zgadza.

Cofnąłem się także do innych, wcześniejszych zamówień, gdzie te szczegóły były podane - aktualnie brak, a skądś musiałem przekopiować numer przesyłki. 

Bardzo proszę o podpowiedź, czy to błąd, czy coś się zmieniło...

oznacz moderatorów
11 ODPOWIEDZI 11
_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@SadownikGrojecki Pokaż mi proszę zdjęcie lub zrzut ekranu obrazujący tę sytuację oraz podaj numer zamówienia, którego dotyczy ta sprawa. 

   Ola
   Moderator

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów
SadownikGrojecki
#9 Pomysłodawca#

Numer przesyłki: 0a8b04f1-b3dd-11ec-853e-ef338e84712d

SadownikGrojecki_0-1649244671961.png

Pozwoliłem sobie przepisac numer przesyłki z wydrukowanej etykiety...

oznacz moderatorów
Client:59247542
#12 Orędownik#

Mam tak samo.  Pisze "brak przesyłek do tego zamówienia" - nawet do starych przesyłek. Nie ma też pomarańczowych "wskaźników" dzięki którym możliwe było śledzenie przesyłek na Allegro.

oznacz moderatorów
SadownikGrojecki
#9 Pomysłodawca#

Dokładnie, miałem to jeszcze dopisać. Nic nie widać x D 

 

oznacz moderatorów
Pengano
#12 Orędownik#

Potwierdzam. Szczególnie Allegro BOX One ma problemy. Nie ma śledzenia. Maszyna kaprysi. Raz przyjmie, innym razem wracam do domu z paczką. W Szczegółach Zamówienia paczka jednocześnie jest i jej nie ma.

Zrzut ekranu 2022-04-06 133232.jpgZrzut ekranu 2022-04-06 133653.jpgZrzut ekranu 2022-04-06 133757.jpg

oznacz moderatorów
Pengano
#12 Orędownik#

Proszę natychmiast wykluczyć wszystkie Allegro One BOX ze statystyk terminowości, szybkości i jakości, bo jakość usługi jest zerowa, a Sprzedawcy ponoszą konsekwencje nie swoich błędów. Proszę przywrócić do działania menu "Przesyłki".  Była to bardzo ważna i potrzebna funkcja.

oznacz moderatorów
_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@SadownikGrojecki @Client:59247542 To problemy z naszej strony, za które bardzo Was przepraszam. Nasz zespół techniczny pracuje nad rozwiązaniem tego problemu.

   Ola
   Moderator

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów
Pengano
#12 Orędownik#

Pracujcie sobie, ale reagujcie należycie na reklamacje w kwestii ocen jakości. To jest wyjątkowe draństwo i podłość, że za własne błędy obciążacie konta Sprzedawców. Nie w awarii jest problem, tylko w olewaniu Partnerów i karaniu niewinnych ludzi za Wasze niechlujstwo. Schrzanione przez Was przesyłki nie mają prawa wliczać się do statystyk sprzedaży!

oznacz moderatorów
SadownikGrojecki
#9 Pomysłodawca#

Działa wszystko ponownie, dziękuję za szybką odpowiedź. 

oznacz moderatorów
mikeza
#18 Luminarz#

tylko, że ja mam np. anulowane zamówienia po wysłaniu paczki. Klient miał taką możliwość bo w systemie nie było nr nadania. I teraz mam mu tłumaczyć, że to wina allegro. I tak nie uwierzy 😞

______________________________________
Dobra rada zaczyna się od milczenia
oznacz moderatorów
Pengano
#12 Orędownik#

Nic nie jest rozwiązane, bo statystyki nadal są wadliwe, a Sprzedawcy ponoszą konsekwencje Waszych błędów.

oznacz moderatorów