anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Brak reakcji ze strony Allegro

ekomurator
#1 Nowicjusz#

Mam problem ze słabą jakością obsługi przez BOK Allegro.

Po pierwsze mam naliczone prowizje za anulowaną sprzedaż (występowałem o zwrot prowizji)

Po drugie mam na koncie kwotę wystarczającą na wpłatę kaucji na sprorne prowizje a Allegro nie chce tego dokonać.

Po trzecie klient anulował zamówienie i wciąż kwota na koncie Allego jest wyższa od sumy wpłaty kaucji na poczet prowizjii alego i zwrotu Klientowi.

Dotychczasowa współpraca nie jest wymarzona. Bardzo proszę o zajęcie się tą sprawa i rozwiązanie jej jaknajszybciej, bo dzialanie "po łepkach" jest najgorszym co mogą Państwo zrobić.

oznacz moderatorów
2 ODPOWIEDZI 2

pinsplash
#21 Demiurg#

@ekomurator Jakiej kaucji???😮. Jeżeli miałeś odmowę zwrotu prowizji - ponów próbę. Jak rozumiem masz coś na koncie w Allegro Finanse? To nie jest powiązane z prowizjami/ opłatami - musisz płacić oddzielnie.

_______
BRÓSLI
oznacz moderatorów

nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@ekomurator Potwierdzam słowa @pinsplash.

   Natalia
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie!
oznacz moderatorów