Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Kupujący kupił ode mnie kilka rzeczy i niestety się okazało, że jednej z nich nie mam. Mogę jakoś z nim się skontaktować i zaproponować inną rzecz o większej wartości lub zwrot pieniędzy?
Zawsze możesz, nie wiadomo tylko czy kupujący się nie zirytuje i nie oceni subiektywnie 😛
Myślę jednak, że kupujący zrozumie - też człowiek. Zaproponuj jakąś korzyść w zamian, bo bądź co bądź jest tu stratny.
Taki mam plan, ale nie wiem jak się z nim skontaktować? Telefonicznie? Bo nie wiem czy Allegro nie bije za to 😉
Coś ty, Allegro tylko trochę podrapie 😛 Żartuję oczywiście... spokojnie dzwoń, tak najszybciej, bo maili wielu klientów nie czyta (po nocach czasem nie wydzwaniaj 😛 )
Minus dzwonienia jest taki, że nie masz na piśmie, a czasem warto mieć takie ustalenia z klientami
@bricksfigsshop Nie tyle możesz, co powinieneś to zrobić. Jeśli nie masz kontaktu, odpowiedź na powiadomienie mailowe Allegro o jego zakupie. Wiadomość dotrze do niego.
Tak, tak to chciałem się skontaktować, raczej chodziło mi jak technicznie to wykonać.