Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam
Taki przypadek; skończył mi się towar , nie skorygowałem ilości na aukcji, kupujący napisał że poczeka na nową dostawę, co zrobić aby nie spadła jakość sprzedaży z powodu nie wysłania towaru w zadeklarowanym czasie?
@dremex Niech kupujący anuluje zakup i w odpowiednim momencie (jak będziesz miał towar) kupi jeszcze raz.Aby mógł anulować zakup, nie zmieniaj statusu zamówienia z "NOWE", bo wtedy będzie miał tylko możliwość zgłoszenia zwrotu.
@dremex jedno rozwiązanie to anulowanie zamówienia przez kupującego, ale jeśli nie chce go anulować i pilnować, kiedy ponownie wystawisz towar, to czy możesz podesłać zrzut ekranu z rozmową z kupującym, gdzie napisał, że chce poczekać na towar wraz z numerem zamówienia?
Możesz go podesłać na adres spolecznosc@allegro.com.