anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Brak towaru - kupujący poczeka

MAMY ROZWIĄZANIE!
dremex
#8 Zapaleniec

Witam

Taki przypadek; skończył mi się towar , nie skorygowałem ilości na aukcji, kupujący napisał że poczeka na nową dostawę, co zrobić aby nie spadła jakość sprzedaży z powodu nie wysłania towaru w zadeklarowanym czasie?

oznacz moderatorów
3 ODPOWIEDZI 3
ART_FOTO
#15 Entuzjasta

@dremex Niech kupujący anuluje zakup i w odpowiednim momencie (jak będziesz miał towar) kupi jeszcze raz.Aby mógł anulować zakup, nie zmieniaj statusu zamówienia z "NOWE", bo wtedy będzie miał tylko możliwość zgłoszenia zwrotu.

oznacz moderatorów
kostas11
#21 Demiurg ⭐⭐⭐

@dremex nic nie zrobisz i nie obejdziesz tego 😞 jedyne rozwiązanie to podsunął @ART_FOTO 

__________
Κώστας
oznacz moderatorów
la_nika
Moderatorka Allegro Gadane
Moderatorka Allegro Gadane

@dremex jedno rozwiązanie to anulowanie zamówienia przez kupującego, ale jeśli nie chce go anulować i pilnować, kiedy ponownie wystawisz towar, to czy możesz podesłać zrzut ekranu z rozmową z kupującym, gdzie napisał, że chce poczekać na towar wraz z numerem zamówienia? 
Możesz go podesłać na adres spolecznosc@allegro.com.  

   Monika
   Moderatorka
oznacz moderatorów