Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry, Jakiś czas temu sprzedałem produkt, niestety nie widnieje już w "zamówieniach od kupujących" jak mam zrobić zwrot pieniędzy za zakupiony towar, oraz ubiegać się o zwrot prowizji skoro nie wiem komu sprzedałem towar. Mam sprzedaż pół roku do tyłu.
@bougieitems, mogę Cię prosić o zrzut ekranu, który obrazuje ten problem? Być może wybrałeś konkretne filtry, które sprawiają, że nie widzisz danego zamówienia?
Spróbuj wyszukać zamówienie osobno po statusie wysłane, odebrane lub anulowane, ponieważ możesz mieć włączone ukrywanie tych zamówień.
Jeśli zamówienie jest starsze niż 6 miesięcy, możesz wygenerować zestawienie sprzedaży. Wystarczy, że klikniesz w przycisk [zestawienie sprzedaży], znajdujący się na samym dole strony Zamówienia.
Nie ma takiej potrzeby robienia zrzutu ekranu, ostatnie zamówienia od kupujączych widnieją od czerwca, teraz nie widzę pana który oddał przedmiot i chce oddać na gwarancję ponieważ przedmiot przestał działać. Zamówiłem zestawienie sprzedaży. Ale jak mam zrobić żeby otrzymać zwrot prowizji za oddany przedmiot. Czy to już przepadło ?
@bougieitems, o zwrot prowizji od sprzedaży (rabatu transakcyjnego) możesz ubiegać się w ciągu 35 dni od zawarcia transakcji. Natomiast jeśli nie doszło do zrealizowania umowy, rabat zostanie przyznany w określonych sytuacjach opisanych m.in. w tym artykule.