Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam.
Tydzień temu sprzedałem przez kup teraz swojego MAcBooka, kupujący rozpoczął płatność, jednak jak twierdził wkradł się jakiś błąd przez co nie udało się jej dokończyć, powiedział że następnego dnia ponowi próbę płatności. Na tym kontakt z kupującym się urwał, nie zapłacił, ani nie odpowiada na maile itp (płatność ma status ,,Rozpoczęta").
Co mogę w tej sytuacji zrobić? zależy mi na tym, żeby sprzedać ten komputer.
Mogę wystąpić o zwrot prowizji, czy muszę czekać na ruch klienta, który zawsze może dokonać wpłaty?
Poczekaj 7 dni jak sprzedałeś na allegro to wystąp o zwrot prowizji, i towar na sprzedaż 🙂
Sprzedaż była 28.03.2020 r. Kupujący ma jeszcze czas na kontakt i wpłatę.
"4. Proszę o rozważne składanie ofert, gdyż nie mam zamiaru ich wycofywać. Brak wpłaty = negatyw" - Nope.
Ty też masz dość CZARNEJ LISTY KUPUJĄCYCH? Poprzyj pomysł!
a mogę wystawić od razu, czy muszę czekać aż kupujący zaakceptuje zwrot prowizji?
Klient nie musi akceptować zwrotu prowizji a wręcz jest szansa że nie potwierdzi, zgodnie z allegro powinieneś poczekać 7 dni, choć możesz wystawić problem się zrobi jak zapłaci 6 dnia 🙂
Według regulaminu Allegro kupujący ma siedem dni na kontakt ze sprzedawcą (o ile strony nie umówiły się inaczej).
Poza tym, jakby to powiedział @RED, szanujmy się, może klient jest w kwarantannie i nie ma dostępu do swojego konta?
Ty też masz dość CZARNEJ LISTY KUPUJĄCYCH? Poprzyj pomysł!