Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Klientka zakupiła u nie towar i nie zapłaciła zadzwoniła do mnie że kupiła sobie u kogoś innego, złożyłam wiosek o zwrot prowizji wpisując zwrot, otrzymałam negatywne rozpatrzenie wniosku z odpowiedzą brak zwrotu co zrobić? aby otrzymać zwrot prowizji od sprzedaży
Wszystkie sprawy z kupującym po sprzedaży trzeba ustalać przez allegro ( e-mailowo ) Dogadałeś się telefonicznie bo chciałeś iść kupującemu na rękę,a ta gdy otrzymała od allegro wiadomość z potwierdzeniem Twojego wniosku o zwrot prowizji - po prostu go olała i nie potwierdziła.Pisz do skutku,a do kupującej napisz,żeby potwierdziła allegro powód rezygnacji z zakupu - nic je za to nie grozi.
Odwołaj się od decyzji przez ten formularz; https://allegro.pl/pomoc/odwolanie-od-decyzji-o-rabacie-transakcyjnym Napisz w odwołaniu, że klientka nie zapłaciła za towar, nic nie pisz o żadnym zwrocie.
@HMBSYSTEM dodam jeszcze, że na przyszłość, jeżeli kupujący nie zapłacił - w formularzu rabatu transakcyjnego (zwrotu prowizji) wybieraj właśnie ten powód: "brak wpłaty". Wybranie powodu "zwrot" wiąże się z koniecznością udowodnienia, że kupujący odstąpił od umowy (a jeżeli sprawę załatwiałeś przez telefon, nie będziesz w stanie tego zrobić, jeżeli nie nagrywasz rozmów).
Jak się zaczyna to zawsze popełnia się błędy, dziękuje za radę, złożyłam odwołanie, a jest jakiś telefon do kontaktu z allegro czy tylko przez formularz kontaktowy.
@HMBSYSTEM telefonu nie ma, ale można zamówić oddzwonienie - po wybraniu interesującego Cię tematu na https://allegro.pl/pomoc/kontakt wybierz tę opcję:
zadzwonił do mnie Pan nieprzyjemny 🙂 od razu czułam że jestem wrogiem bo chce zwrot który mi się należy , a później miła Pani która poradziła odwołanie się od odwołania decyzji czyli 2 razy już się odwołałam i zobaczymy będę do skutku, tak to jest jak człowiek uczciwy to zawsze jak masz miękkie serce to musisz mieć twardą ....:) pomyślałam