anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Brak wpłaty od kupującego

MAMY ROZWIĄZANIE!
perytwawa
#7 Wielbiciel#

Dzień dobry,

 

proszę o pomoc.

Numer oferty: 10104230494

 

brak wpłaty kupującego

 

Pozdrawiam

Marcin Peryt

oznacz moderatorów
1 ODPOWIEDŹ 1
_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@perytwawa Zgodnie z zasadami, Kupujący miał 7 dni na opłacenie przesyłki, więc teraz możesz ubiegać się teraz o zwrot naliczonej prowizji. W tym celu: 

  1. Przejdź do zakładki Zamówienia i wybierz ofertę, do której chcesz złożyć wniosek o zwrot prowizji. 
  2. Przy wybranej ofercie kliknij menu Akcje, a następnie wybierz Zwrot prowizji.

  3. Kliknij [Złóż wniosek].

Twój wniosek rozpatrzymy na podstawie danych systemowych. Jeśli nasze dane nie będą wystarczające do rozpatrzenia wniosku, w określonych sytuacjach, wysyłamy do Kupującego e-mail dotyczący niezrealizowanego zakupu. 

   Ola
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów