anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Brak wyświetleń mojej aukcji

Dawidolszok
#7 Wielbiciel#

Witam. Jestem początkującym sprzedawcą dzisiaj wystawiłem swój pierwszy produkt. Wybrałem opcje promowania na start pakiet za 2.90 dziennie. Niestety liczba odsłon mojego ogłoszenia w przeciągu 8h jest taka sama i wynosi tylko 2. Jest mi ktoś w stanie powiedzieć co robię nie tak ? Może czegoś brakuje ? Są jakieś sposoby na podniesienie tej statystyki z góry dziękuję:) 

oznacz moderatorów
8 ODPOWIEDZI 8

kolekcjoner608
#21 Demiurg#

Początki są trudne ,z czasem jak klienci będą zadowoleni z twoich przedmiotów oraz obsługi to będą do ciebie częściej zaglądać .

oznacz moderatorów

Dawidolszok
#7 Wielbiciel#

Tylko pytanie jacy klienci mają być zadowoleni skoro nie zanosi się tutaj przy tej liczbie wyświetleń na zakup

oznacz moderatorów

kolekcjoner608
#21 Demiurg#

@Dawidolszok Żeby dobrze zacząć może powinieneś wystawić szerszy asortyment towaru którym masz zamiar handlować .Nie wyróżniaj jednak wszystkich bo łatwo na tym tylko stracić .Z mojego doświadczenia mogę ci doradzić że najlepiej wyróżnić jeden lub kilka produktów a inne wystawić bez wyróżnienia i dodatkowych ,ryzykownych opłat.Klient szukając towaru zwykle najpierw trafia na ten wyróżniony ale zwykle sprawdza pozostałe przedmioty sprzedawcy by kupić u niego więcej na jedną wysyłkę .Na początek zadbaj by twoje ceny były konkurencyjne by łatwiej zdobyć pierwszych klientów którzy wystawią ci pierwsze opinie i lepiej by byli zadowoleni bo wtedy twój wizerunek wzrasta i z czasem klientów też powinno przybywać.

oznacz moderatorów

Dawidolszok
#7 Wielbiciel#

Rozumiem. Mam jeszcze takie pytanie aby nie tworzyć nowego tematu, nie mam skonfigurowanych płatności PayU i przelewy 24 aby sprzedawać powinienem dokonać konfiguracji tych systemów płatności ? Oraz co sądzisz o promowaniu z Allegro Ads ?

oznacz moderatorów

kolekcjoner608
#21 Demiurg#