anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

brak zapłaty za oferte

Client:97226539
#7 Wielbiciel#

wysłałem do klienta prszesyłkę za pobraniem kurier alegro inpost, przesyłka została doręczona a ja nie otrzymałem za nią pieniędzy co może być nie tak?

oznacz moderatorów
6 ODPOWIEDZI 6

drekenzes
#17 Koryfeusz#

@Client:97226539 Kiedy klient odebrał paczkę? Na pieniądze trzeba trochę poczekać, bo pieniądze nie są od razu wysyłane do Ciebie. Podaj daty, to możemy coś pomyśleć nad rozwiązaniem.

_________________________________________________________________
Przed upadkiem idzie pycha; a przed ruiną wyniosłość ducha.
oznacz moderatorów

Client:97226539
#7 Wielbiciel#

Klient zamówił 1 września paczka została wysłana, nadana w 7, 10 u klienta

oznacz moderatorów

gierland
#12 Orędownik#

Mogłeś podać nieprawidłowy numer swojego rachunku lub po prostu Inpost nie zdążył jeszcze przekazać pieniędzy: trwa to do 5 dni roboczych.

oznacz moderatorów

NajlepszyComPL
#13 Ambasador#

InPost daje sobie 5 dni roboczych, o ile dobrze pamiętam. Czyli dostarczona w piątek (6-go) - w następny piątek (13-go) jest zalecany przelew i już w poniedziałek (16-go) masz na koncie 🙂

 

*** SZTUCZNA inteligencja NIE DORÓWNA nigdy NATURALNEJ głupocie 😉
oznacz moderatorów

Client:97226539
#7 Wielbiciel#

Dziękuję bardzo za odpowiedz

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

To nie jest od ręki z pobranie ok tygodnia.

oznacz moderatorów