anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

brak zapłaty za zamówienie

znaturystworzone
#7 Wielbiciel#

Mam pytanie w kwestii nieopłaconego zamówienia.

5 dni temu klient złożyła zamówienie, przy nim jest informacja o rozpoczętej transakcji ale zamówienie finalnie nie zostało opłacone. Z informacji przesłanej przez klienta wynika, że nie ma zamiaru finalizowac zamówienia i płacić za nie.

Ja mam zablokowane produkty, które mogłabym dalej sprzedawać oraz allegro naliczyło mi prowizje od sprzadaży.

Pytanie jest takie, czy to zamówienie po jakimś czasie zostanie przez allegro anulowane a prowizja automatycznie zwrócona. Czy powinnam pojąć jakieś kroki w tej kwestii.

Dziękuję z góry za odpowiedzi

oznacz moderatorów
3 ODPOWIEDZI 3

nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@znaturystworzone Nie, zamówienie nie zostanie anulowane automatycznie. W tym artykule znajdziesz informacje jak odzyskać prowizję od sprzedaży.

   Natalia
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

__RPM_
#14 Krzewiciel#

@znaturystworzone Na allegro automatycznie dzieją się tylko rachunki. Resztę obsługujesz klikając samodzielnie.

Na zapłatę jest 7 dni. Po tym terminie, gdy brak zapłaty, możesz śmiało wystawiać ponownie na sprzedaż. Każdorazowo, w takim przypadku, musisz się użerać z wnioskiem o zwrot prowizji.

 

oznacz moderatorów

znaturystworzone
#7 Wielbiciel#

Dziękuję,

złożyłam wniosek o prowizje i od razy allegro mi wysłało powiadomienie przyznaniu rabatu transakcyjnego, teraz sprawdzam co to dokładnie oznacza...

Pozdrawiam

oznacz moderatorów