Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Mam pytanie w kwestii nieopłaconego zamówienia.
5 dni temu klient złożyła zamówienie, przy nim jest informacja o rozpoczętej transakcji ale zamówienie finalnie nie zostało opłacone. Z informacji przesłanej przez klienta wynika, że nie ma zamiaru finalizowac zamówienia i płacić za nie.
Ja mam zablokowane produkty, które mogłabym dalej sprzedawać oraz allegro naliczyło mi prowizje od sprzadaży.
Pytanie jest takie, czy to zamówienie po jakimś czasie zostanie przez allegro anulowane a prowizja automatycznie zwrócona. Czy powinnam pojąć jakieś kroki w tej kwestii.
Dziękuję z góry za odpowiedzi
@znaturystworzone Nie, zamówienie nie zostanie anulowane automatycznie. W tym artykule znajdziesz informacje jak odzyskać prowizję od sprzedaży.
@znaturystworzone Na allegro automatycznie dzieją się tylko rachunki. Resztę obsługujesz klikając samodzielnie.
Na zapłatę jest 7 dni. Po tym terminie, gdy brak zapłaty, możesz śmiało wystawiać ponownie na sprzedaż. Każdorazowo, w takim przypadku, musisz się użerać z wnioskiem o zwrot prowizji.
Dziękuję,
złożyłam wniosek o prowizje i od razy allegro mi wysłało powiadomienie przyznaniu rabatu transakcyjnego, teraz sprawdzam co to dokładnie oznacza...
Pozdrawiam