anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Brak zmiany statusu wysłania już odebranego towaru.

cakedecor
#8 Zapaleniec#

Witam, niedawno rozpocząłem sprzedaż na allegro, i takie pytanie towar sprzedany , opłacony i wysłany i odebrany przez kupującego. O ile ręcznie mogę zmienić status na "ODEBRANE" to kupujący wciąż widzi : "oczekuje na nadanie" Pomimo, że klikając w numer paczki wyświetlony w zamówieniu jest status doręczony.
Załączam zdjęcie.
Numer paczki był wprowadzony ręcznie do allegro.
Co robię źle albo czego nie robię?

ALLEGREOI.jpg

oznacz moderatorów
20 ODPOWIEDZI 20

LEW433
#21 Demiurg#

Potrzeba czasu, czasem trochę to trwa zanim się zmieni.😁

oznacz moderatorów

cakedecor
#8 Zapaleniec#

Od 15stego lutego czyli od pierwszego zamówienia status jest ten sam. I dotyczy to też kolejnych zamówień. Praktycznie wszystkich. 

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#
oznacz moderatorów

Client:44052296
#21 Demiurg#

@cakedecor w jaki sposób wysyłasz? 

oznacz moderatorów

cakedecor
#8 Zapaleniec#

Nadawana paczka jest przez polkurier.pl i ręcznie wpisuję numer paczki w odpowiednie miejsce w allegro "numery przesyłek"

 

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@cakedecor bardzo proszę o informację z jakiego narzędzia korzystasz nadając przesyłki? Widzę, że numer przesyłki nie został udostępniony. Czy udostępniasz klientom numer przesyłki przez zakładkę Zamówienia
Aby to zrobić należy wejść do zakładki, następnie odnaleźć zakup, do którego numer przesyłki chcesz udostępnić, wybrać, czy wysyłka jest z Polski czy z zagranicy. Zaznaczyć odpowiedniego przewoźnika z listy, wkleić numer przesyłki i kliknąć [zapisz].

   Monika
   Moderatorka
oznacz moderatorów

cakedecor
#8 Zapaleniec#

Wybieram zamówienie i wpisuję numer przesyłki w tym miejscu, Korzystam z aplikacji polkurier.plScreenshot_4.jpg

oznacz moderatorów

Ziolko39
#21 Demiurg#

@cakedecor Polkurier ma bałagan w przesyłkach. W piątek dostałem sms- a od nich o wysłanen przesyłce. Potem się okazało po telefonie, że przesyłka była z połowy stycznia, już doręczona i co najlepsze w ogóle nie do mnie..

oznacz moderatorów

cakedecor
#8 Zapaleniec#

No może masz rację chciałbym tylko mieć zweryfikowane info czy to problem leży w firmie czy ja popełniam gdzieś błąd.

 

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

W większości problem jest po ich stronie, jeżeli kupujący nie zgłaszają problemu tzn. że przesyłki podcierają.

oznacz moderatorów

cakedecor
#8 Zapaleniec#

Problem tylko jest taki, że kupujący chyba nie mogą wystawić mi oceny póki status się nie zmieni O.o Czy też się mylę?

 

oznacz moderatorów

Ziolko39
#21 Demiurg#

Rób tak jak Ci napisała @la_nika . Wpisuj numery na stronie Allegro "zamówienia od kupujących"

oznacz moderatorów

cakedecor
#8 Zapaleniec#

Tak tez jest robione jeśli mowa o : Screenshot_4.jpg
Jeśli o tym mówisz to za każdym razem są wprowadzane numery. 

 

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@cakedecor ręczne wpisanie numerów przesyłek z poziomu zakładki "Zamówienia", niestety nie spowoduje, że przewoźnik będzie nam przekazywał statusy dotyczące paczek. Konieczne jest korzystanie z narzędzia, które jest z nami zintegrowane, a podczas nadawania przesyłek trzeba przekazać pełny, zamaskowany adres e-mail kupującego - bez tego przewoźnik nie zwróci nam statusów i nie będziemy mogli oznaczyć przesyłki zgodnie z jej statusami. 

   Monika
   Moderatorka
oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@cakedecor podejrzewam, że wynika to z błędu po stronie aplikacji, z usług której korzystasz, ale konsultuję to jeszcze i wrócę do Ciebie gdy tylko otrzymam odpowiedź!
Zachęcam Cię do korzystania z bezpłatnego narzędzia Wysyłam z Allegro gdy nadajesz przesyłki.   

   Monika
   Moderatorka
oznacz moderatorów

Ride_OR_Die88
#8 Zapaleniec#

Witam  i czy coś udało się ustalić ?? 

oznacz moderatorów

cakedecor
#8 Zapaleniec#

Dokładnie, temat mnie dość blokuje...

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@cakedecor @Ride_OR_Die88  tak, przepraszam moja późniejsza odpowiedź jest umieszczona w nieodpowiednim miejscu na forum i wprowadziło to zamieszanie. 
Umieszczam ją ponownie:
Ręczne wpisanie numerów przesyłek z poziomu zakładki "Zamówienia", niestety nie spowoduje, że przewoźnik będzie nam przekazywał statusy dotyczące paczek. Konieczne jest korzystanie z narzędzia, które jest z nami zintegrowane, a podczas nadawania przesyłek trzeba przekazać pełny, zamaskowany adres e-mail kupującego - bez tego przewoźnik nie zwróci nam statusów i nie będziemy mogli oznaczyć przesyłki zgodnie z jej statusami. 

   Monika
   Moderatorka
oznacz moderatorów

cakedecor
#8 Zapaleniec#

Czyli co w tej sytuacji mogę zrobić kiedy paczka już została wysłana i odebrana? Rozumiem, że przy nadawaniu paczki podaje się mail "zamaskowany" jako mail odbiorcy? 

oznacz moderatorów