Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam, niedawno rozpocząłem sprzedaż na allegro, i takie pytanie towar sprzedany , opłacony i wysłany i odebrany przez kupującego. O ile ręcznie mogę zmienić status na "ODEBRANE" to kupujący wciąż widzi : "oczekuje na nadanie" Pomimo, że klikając w numer paczki wyświetlony w zamówieniu jest status doręczony.
Załączam zdjęcie.
Numer paczki był wprowadzony ręcznie do allegro.
Co robię źle albo czego nie robię?
Potrzeba czasu, czasem trochę to trwa zanim się zmieni.😁
Od 15stego lutego czyli od pierwszego zamówienia status jest ten sam. I dotyczy to też kolejnych zamówień. Praktycznie wszystkich.
@cakedecor w jaki sposób wysyłasz?
Nadawana paczka jest przez polkurier.pl i ręcznie wpisuję numer paczki w odpowiednie miejsce w allegro "numery przesyłek"
@cakedecor bardzo proszę o informację z jakiego narzędzia korzystasz nadając przesyłki? Widzę, że numer przesyłki nie został udostępniony. Czy udostępniasz klientom numer przesyłki przez zakładkę Zamówienia?
Aby to zrobić należy wejść do zakładki, następnie odnaleźć zakup, do którego numer przesyłki chcesz udostępnić, wybrać, czy wysyłka jest z Polski czy z zagranicy. Zaznaczyć odpowiedniego przewoźnika z listy, wkleić numer przesyłki i kliknąć [zapisz].
Wybieram zamówienie i wpisuję numer przesyłki w tym miejscu, Korzystam z aplikacji polkurier.pl
@cakedecor Polkurier ma bałagan w przesyłkach. W piątek dostałem sms- a od nich o wysłanen przesyłce. Potem się okazało po telefonie, że przesyłka była z połowy stycznia, już doręczona i co najlepsze w ogóle nie do mnie..
No może masz rację chciałbym tylko mieć zweryfikowane info czy to problem leży w firmie czy ja popełniam gdzieś błąd.
W większości problem jest po ich stronie, jeżeli kupujący nie zgłaszają problemu tzn. że przesyłki podcierają.
Problem tylko jest taki, że kupujący chyba nie mogą wystawić mi oceny póki status się nie zmieni O.o Czy też się mylę?
Rób tak jak Ci napisała @la_nika . Wpisuj numery na stronie Allegro "zamówienia od kupujących"
Tak tez jest robione jeśli mowa o :
Jeśli o tym mówisz to za każdym razem są wprowadzane numery.
@cakedecor ręczne wpisanie numerów przesyłek z poziomu zakładki "Zamówienia", niestety nie spowoduje, że przewoźnik będzie nam przekazywał statusy dotyczące paczek. Konieczne jest korzystanie z narzędzia, które jest z nami zintegrowane, a podczas nadawania przesyłek trzeba przekazać pełny, zamaskowany adres e-mail kupującego - bez tego przewoźnik nie zwróci nam statusów i nie będziemy mogli oznaczyć przesyłki zgodnie z jej statusami.
@cakedecor podejrzewam, że wynika to z błędu po stronie aplikacji, z usług której korzystasz, ale konsultuję to jeszcze i wrócę do Ciebie gdy tylko otrzymam odpowiedź!
Zachęcam Cię do korzystania z bezpłatnego narzędzia Wysyłam z Allegro gdy nadajesz przesyłki.
Witam i czy coś udało się ustalić ??
Dokładnie, temat mnie dość blokuje...
@cakedecor @Ride_OR_Die88 tak, przepraszam moja późniejsza odpowiedź jest umieszczona w nieodpowiednim miejscu na forum i wprowadziło to zamieszanie.
Umieszczam ją ponownie:
Ręczne wpisanie numerów przesyłek z poziomu zakładki "Zamówienia", niestety nie spowoduje, że przewoźnik będzie nam przekazywał statusy dotyczące paczek. Konieczne jest korzystanie z narzędzia, które jest z nami zintegrowane, a podczas nadawania przesyłek trzeba przekazać pełny, zamaskowany adres e-mail kupującego - bez tego przewoźnik nie zwróci nam statusów i nie będziemy mogli oznaczyć przesyłki zgodnie z jej statusami.
Czyli co w tej sytuacji mogę zrobić kiedy paczka już została wysłana i odebrana? Rozumiem, że przy nadawaniu paczki podaje się mail "zamaskowany" jako mail odbiorcy?