anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

brak zwrotu prowizji , wina klienta nie sprzedawcy

MAMY ROZWIĄZANIE!
Casemi1
#9 Pomysłodawca#

Witam. Klient zakupił u mnie produkt. Opisałem skrzętnie , dołączyłem oryginalną specyfikację. Klient zrobił zwrot uzasadniając że my zrobiliśmy błąd w opisie . Otwarł dyskusję gdzie nadal się trzymał dziwnych argumentów w końcu okazało się że sugerował się nazwą własną sprzętu myląc ją z mocą jego. Następnie dodzwonił się do nas i zażyczył sobie bezpośredniego zwrotu na punkt i odebranie zwrotu pieniędzy. Oczywiście zgodziłem się bo nie widziałem przeszkody w tym. Gdy klient przyjechał na nowo rozpoczęła się rozmowa gdzie przyszedł z oryginalną specyfikacją i mówi że nic nie rozumie, Przetłumaczyłem , przeliczyłem na waty ponieważ jedyne info jakie tam było wpisane to ilość kVA i KM . Po przeliczeniu klient przyznał nam rację i potwierdził to że się sugerował nazwą sprzętu a nie wczytywał się w specyfikację. Na tej podstawie  zwróciłem się o zwrot prowizji. Klient zadowolony pieniądze zwrócone DYSKUSJA ZAMKNIĘTA a prośba o prowizje odrzucona. Przesłałem oświadczenie zwrotu towaru i pieniędzy .Co w chwili obecnej mam zrobić

oznacz moderatorów
3 ODPOWIEDZI 3
ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka
oznacz moderatorów
LEW433
#21 Demiurg#

Powinni zwrócić tylko się odwołaj.

oznacz moderatorów
Casemi1
#9 Pomysłodawca#

odwołanie zrobione , dziękuję za pomoc

oznacz moderatorów