Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry.
Jestem tu w miarę nowy, ale nie aż tak kupi jak mi się może wydaje. Może?
Ustawiłem cennik do paczkomatu z przesyłką Smart, gdzie podałem, że w jesdnej przesyłce może być tylko 1 szt towaru. Do paczkomatu B wchodzi tylko 1 szt towaru.
Klient zamówił 10 szt. Co mam zrobić, czy mam zrobić 10 przesyłek smart do tego samego paczkomatu? Czy jak to rozwiązać? Zgłupiałem. Proszę o pomoc.
@izarga_pl, zamówienie to powinno zawierać 11 przesyłek - zgodnie z ustawieniem dostaw. Powinieneś mieć możliwość wygenerowania do tego zamówienia 11 etykiet poprzez Manager Przesyłek. Będą się różnić numerem etykiety, natomiast numer zamówienia będzie ten sam.