cennik czy to błąd przy smart?
izarga_pl
#8 Zapaleniec#
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
31-03-2022
20:25
Dzień dobry.
Jestem tu w miarę nowy, ale nie aż tak kupi jak mi się może wydaje. Może?
Ustawiłem cennik do paczkomatu z przesyłką Smart, gdzie podałem, że w jesdnej przesyłce może być tylko 1 szt towaru. Do paczkomatu B wchodzi tylko 1 szt towaru.
Klient zamówił 10 szt. Co mam zrobić, czy mam zrobić 10 przesyłek smart do tego samego paczkomatu? Czy jak to rozwiązać? Zgłupiałem. Proszę o pomoc.
oznacz moderatorów
1 ODPOWIEDŹ 1
mr_oma
Była Moderatorka
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
31-03-2022
20:59
@izarga_pl, zamówienie to powinno zawierać 11 przesyłek - zgodnie z ustawieniem dostaw. Powinieneś mieć możliwość wygenerowania do tego zamówienia 11 etykiet poprzez Manager Przesyłek. Będą się różnić numerem etykiety, natomiast numer zamówienia będzie ten sam.
Maja
Moderatorka
_____________
Daj znać, co myślisz o Allegro Gadane i wypełnij ankietę! 🙂
Moderatorka
_____________
Daj znać, co myślisz o Allegro Gadane i wypełnij ankietę! 🙂
oznacz moderatorów