Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
30 czerwca (niedziela) zostawiłam 2 paczki w zielonym paczkomacie, jedną do Allegro One Box, DPD, drugą do Allegro One Punkt, UPS. Ta obsługiwana przez DPD jest już do odbioru, natomiast ta obsługiwana przez UPS (nr A000RP1L85) zdaje się, że nadal leży w paczkomacie. Co ciekawe, mam dwa różne komunikaty: jeden, że przesyłka oczekuje na nadanie:
Drugi, że została nadana (co jest stanem faktycznym)
Czy mogę prosić o wyjaśnienie?
@publisher_kropla zdjęć nie widać, bo system widzi nadanie, a w allegro klientowi zmieni się dopiero jak paczka zostanie zeskanowana przy odbiorze 🙂
Nie bardzo rozumiem, sorry. Co znaczy "zdjęć nie widać"? W przypadku tej drugiej paczki miałam komunikat "paczka w drodze", co - jak sądzę - potwierdza, że została wyjęta z paczkomatu nadawczego. Czy to jest specyfika UPS czy Allegro One Punkt?
No zagubił się chłop, bidny, wczoraj 🙂
@serwis-texas pewnie kurier na urlop wyjechał, jak wróci to powyciąga 😄
Ciekawe, czy klientowi też będzie do śmiechu...Ale, poważnie, gdzie to zgłaszać?
Poinformuj klienta że wybrał sam tą usługę. Jest tysiące postów na AG na temat jakości One. Niech sobie poczyta.
https://allegro.pl/kampania/one-pomoc
zgłaszaj sobie tutaj. Jest infolinia też 616 306 886
Wróć i opowiedz co Ci się udało.
Podejrzewam, że dnia mi nie starczy, żeby wrócić i opowiedzieć...
@publisher_kropla do allegro - Allegro Delivery, jest tak fajną usługą że biorą odpowiedzialność za paczkę od nadania 🙂
Allegro Delivery to nowa usługa, w ramach której będziemy odpowiadać za cały proces dostawy i kompleksowo dbać o jej szybkość oraz jakość. Ty nie ponosisz odpowiedzialności za transport przesyłki ani konsekwencji jej ewentualnego zagubienia lub zniszczenia. Pozwoli Ci to skoncentrować się na jakości sprzedawanych produktów, właściwym zapakowaniu przesyłki oraz przekazaniu jej przewoźnikowi. Dla przesyłek przewożonych metodami Allegro Delivery bierzemy również odpowiedzialność za obsługę klienta.
Niezwykle mnie to uspokaja...
Oho, widzę, że nie tylko ja mam problem UPS w wersji Allegro.
Wczoraj o 10:30 zamówiłem kuriera po odbiór paczki. A000RUOT68
Paczka do teraz czeka u mnie na odbiór. Dowiedzieć się czegokolwiek o statusie kuriera nie sposób.
Może tutaj zacna moderacja pomoże z problemem?
Dodam, że obsługę wysyłki ogarniam poprzez wtyczkę 'Wysyłam z Allegro' w BaseLinkerze.
@serwis-texas @kostas11 obadamy , dzisiaj znowu UPS-a zostawiłem w łonomacie bo nie chciało mi się gonić z 1 do E-paki
@serwis-texas u nas latają tylko scyzoryki ,a wichura piź...wieje na dworcu .
@4Animales jak to zakup po 26 czerwca to allegro wspiera sprzedawców 😄
Allegro Delivery to nowa usługa, w ramach której będziemy odpowiadać za cały proces dostawy i kompleksowo dbać o jej szybkość oraz jakość. Ty nie ponosisz odpowiedzialności za transport przesyłki ani konsekwencji jej ewentualnego zagubienia lub zniszczenia. Pozwoli Ci to skoncentrować się na jakości sprzedawanych produktów, właściwym zapakowaniu przesyłki oraz przekazaniu jej przewoźnikowi. Dla przesyłek przewożonych metodami Allegro Delivery bierzemy również odpowiedzialność za obsługę klienta.
Czujem siem zaopiekowany...
@4Animales allegro dba o nas co byśmy za mało roboty nie mieli 😄
@publisher_kropla Dziękuję za Twoje zgłoszenie. Przekazałam kwestię braku odbioru paczki do odpowiedniego zespołu.
Zgłosiłem problem do obsługi Allego One. Pani Wiktoria poprosiła o kontakt w razie dodatkowych pytań. Problem jest taki, że nie mam pojęcia gdzie obsługiwać moje zgłoszenia. Odpowiedź dostałem z konta no-reply, a allegro.kontakt@allegro.pl jest odrzucane przez serwer pocztowy.