Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dziś rano na moją skrzynkę mailową dostałem wiadomość odnośnie tego, że mój przedmiot na Allegro Lokalnie został sprzedany. Osoba, która teoretycznie kupiła mój przedmiot najprawdopodniej podała nieistniejące dane kontaktowe, ponieważ numer telefonu podany przez tą osobę nie istnieje. Kod pocztowy podany przez kupującą/kupującego jest przypisany do innego miasta niż zostało to podane a ulica którą ta osoba wpisała nie istnieje w mieście, które ta osoba podała. We wiadomości mailowej było tez napisane, że została pobrana opłata od sprzedaży przez Allegro. Co w przypadku gdy przedmiot nie zostanie przeze mnie sprzedany ? Czy mam możliwość rezygnacji ze sprzedaży jeśli dane kontaktowe od osoby kupującej są niepoprawne i ani ja ani ta osoba nie rozliczyliśmy się jeszcze za ten sprzedawany przedmiot ?
@Client:43664734, widzę, że sposób dostawy to odbiór osobisty - płatność przy odbiorze. Kupujący podał inny numer na czacie oraz podczas realizacji zamówienia. Czy obydwa numery są niepoprawne?
W mailu, który przyszedł do mnie dziś rano jest podany numer osoby, która kupiła teoretycznie mój przedmiot, chciałem się skontaktować z tą osobą i wybrałem podany numer, sprawdziłem czy ten sam numer jest w mailu i w zakładce "Zamówienia od kupujących" gdzie znajdują się dane szczegółowe typu mail, nr telefonu (który jest taki sam jak w mailu), adres i imię osoby, zarówno tu tak i tu numer jest ten sam ale nieistnej
@Client:43664734, możesz wystawić ofertę ponownie. Napisz też do nas przez ten formularz (podaj login kupującego), opisz tę sytuację i poproś o zwrot opłaty za sprzedaż.
Login kupującego czyli Client: (i ten podany numer to login) ?
@Client:43664734, login to cała nazwa składająca się z "Client" i numeru - np. "Client:43664734".
A ile należy czekac na odpowiedź od Allegro po zgłoszeniu ?
Prosiłbym o podpowiedź co mogę zrobić w sprawie, której dotyczy ten post, nadal czekam na odpowiedź z Allegro mimo kilku wysłanych wiadomości mailowych do osoby, która obsługiwała moje zgłoszenie i faktycznie potwierdziła że konto osoby, która kupiła mój przedmiot jest oszustwem, konkretnie chodzi mi o zwrot opłaty od sprzedaży
Ja dostałam już informacje, że anulowana została naliczona opłata, a konto "kupującego" zablokowano, gdyż ustalono, że rzeczywiście jest to fikcyjne konto z lewymi danymi...
A gdzie Pani napisała o zwrot tej naliczonej opłaty ?
Weszłam w ten link, który podała Panu moderatorka do zgłoszenia sprawy...
rozumiem, dziękuję
Dzisiaj miapam tą samą sytuację, te same elementy: dziwne imię i nazwisko, ulica z Gdyni, kod pocztowy Sosnowca, podane miasto Łódź, numer telefonu nie istnieje. Właśnie szukam pomocy, bo sprzedaż sprzętu za 3tys spowodowała naliczenie dużej kwoty prowizji... Czy mam tak samo postąpić, czyli opisać sytuację i zgłosić wniosek o zwrot?
@Anabela73, tak. 🙂
@Anabela73 @Client:43664734 Nie udostępniajcie odbiorów osobistych ani przesyłek za pobraniem ,to ułatwi wam otrzymanie zwrotu prowizji i mniej kłopotów.
no dobrze ale co zrobić teraz w tej sytuacji ?
Teraz zrób tak jak Ci radzi powyżej @mr_oma
Zrobiłem tak ze napisałem zgłoszenie w formularzu który jest powyżej opisując całą sytuacje i poprosiłem o zwrot o opłatę za sprzedaż
Dobrze ,teraz poczekaj zweryfikują transakcję i masz szanse na zwrot prowizji a przedmiot możesz wystawić ponownie (regulaminowo jest 5 dni na opłacenie) ale skoro masz przyzwolenie moderatorki to możesz już wystawiać.
Co to znaczy szansę ? Istnieje możliwość ze ja będę musiał to opłacić mimo tego ze nie sprzedałem ostatecznie tego telefonu ze względu na to ze ktoś podał nieistniejące dane ?